Ga naar inhoud

Chello en PHP


anoniem

Aanbevolen berichten

Volgens mijn ondersteunt chello geen PHP. Op mijn e-mail naar chello toe drie weken geleden heb ik geen antwoord gekregen. (Wel van de e-mail dat een afspraak niet door hoeft te gaan, dat kon binnen 1 dag, pffft) Ik test ze op de server van de HTS en draait als een tierelier. De simpele teller in een cookie en versie ophalen. De laatste werkt met PHP 3. Ze werken dus wel. Niks nada, halve regels van de PHP krijg ik te zien. Doe ik nu wat fout of is chello weer fout bezig ? Grrmbl, we gaan zo echt over op ADSL. Net zo snel hier (100 kB/)s en meer service van XS4ALL.
Link naar reactie
Of over een tijdje naar XS4ALL op ADSL gaan. Ik had eerst ADSL van XS4ALL en dat beviel me beter dan chello. Goede, snellere en goedkopere helpdesk. Stabielere snelheid. Upload en download (DSL dus) gescheiden.4 POP-bussen, gratis virus-scanner. Jaja, daar kan chello niet tegen op. Daar zitten we hier nu echt over na te denken. Ik heb zo een account op de HTS en daar hebben ze PHP en MySQL. Kan ik daar verder prutsen. Ps. Nog geen bericht van chello. 8) Groeten, Joris
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...