Ga naar inhoud

ADSL lite aanbieding van hcc-net


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik overweeg om van mijn 56k modem verbinding over te gaan naar ADSL lite van hcc-net. Daar ik het echter onduidelijk vind wat me dat nou precies zou gaan kosten vraag ik me af of hier misschien iemand is die hetzelfde gedaan heeft (en me dus een totaal kostenplaatje kan geven). Ik heb begrepen dat ik een USB modem nodig heb. Kan ik elk USB modem gebruiken of moet het aan bepaalde eisen voldoen? Op internet worden de usb modems namelijk in overvloed aangeboden. Heb je bij usb modems ook verschil in snelheid? Is het installeren zelf te doen en zoja, makkelijk of moeilijk? Wat zijn de kosten als je het moet laten doen? Kan iemand mij (al dan niet uit eigen ervaring) een totaalplaatje van de kosten geven en wat tips of dingen waarop ik moet letten? Bij voorbaat dank, M.vr.gr, Mario :wink:
Link naar reactie
Er is mij onlangs gezegd (het zal wel op dit forum zijn geweest) dat Lite niet echt een oplossing is, het maakt te weinig verschil. Ik heb zelf Zonnet ADSL Family aangevraagd, dat kost iets van 34,95 per maand ipv 29,95 voor Lite en dan heb je 512mb/128mb. De modem zit er tijdelijk gratis bij en de installatiekosten bedragen eenmailig ongeveer 75 euro. Kijk anders even op www.zonnet.nl/breedband
Link naar reactie
Dan heeft ze vast een aanvraag gedaan voordat Zonnet met die aanbieding kwam. Alle andere aanbieders zitten bijna 2 tientjes hoger met hun 512mb/128mb-aanbod. Ik heb ze vorige week gebeld nadat ik 3 weken niets had gehoord (kijk uit: helpdesk= 0,75c p/m!) en ze zeiden dat momenteel de wachttijd zo'n 6 weken is i.v.m. de grote hoeveelheid aanvragen...
Link naar reactie
De Helpdesk is heel erg en hun mail kan ik niet eens gebruiken omdat ik een soort java niet heb enabled maar dat maakt me niets uit. Ik vind hun layout niet mooi, die mailboxen zien er niet uit. Ik wil goedkoop ADSL-en en dat gaat mooi met Zon. Zijn er onoverkomelijke problemen dan zet ik die onder elkaar en zeg het contract als klant eenzijdig op. Daar heb je recht op als een provider z'n verplichtingen niet nakomt (in dit geval een werkende verbinding leveren). Ik ken veel mensen met een Zon-ADSL en die hebben het prima naar hun zin...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...