Ga naar inhoud

geen verbinding met port 25, 80, 110 etc


anoniem

Aanbevolen berichten

Wanneer ik inbel naar mijn Internetprovider krijg ik zonder problemen verbinding. Ik kan bijvoorbeeld ook de mail en news-servers pingen zonder problemen. Er kan enkel geen verbinding worden gemaakt met de bijbehorende porten (port 110 voor pop, 119 voor news, 80 voor http etc). Volgens mij is dit de reden dat ik geen mail kan versturen en geen internetpagina's kan bekijken. (Zo niet dan hoor ik dat ook graag). Het probleem doet zich voor op twee verschillende Windows XP computers, waarbij op één ervan een firewall staat. Echter zonder wijzigingen hierin traden plots ook hier de genoemde problemen op. Op de andere computer zijn alle standaard firewall-opties al uitgeschakeld. Het probleem doet zich voor bij inbellen naar verschillende providers, ook op één computer zelf. Oja, er is ook géén proxyserver ingesteld. Heeft iemand een idee waarom ik geen verbinding meer kan maken op die porten? (meerdere opties?) En hoe ik weer verbinding krijgen met de betreffende porten? Alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...