Ga naar inhoud

Websites laden af en toe niet in IE


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een nogal irritant probleem en ik word er langzamerhand gek van. Ik heb een speedtouch usb adsl modem met basic adsl van xs4all. Hier is mijn probleem, ongeveer om de 5 min als ik aan het internetten ben, wil ik een site laden of klik op een link en dan laad IE 6 gewoon helemaal niks meer. Het laadbalkje blijft gewoon leeg en hoevaak je ook op vernieuwen klikt er gebeurd gewoon niks. Het beeld blijft ook gewoon wit(in de browser) en dan opeens na een 1 min ongeveer doet ie t opeens weer! Dit heb zo ongeveer 25x per uur en ik word er gek van. De downloads doen t nog wel als de sites niet laden. Als ik bv. SoF2 mp aan het spelen ben dan freezed ie ook wel eens 1 minuut ik denk dat dit ook hierdoor komt. Dit heb ik allemaal gedaan: - nieuwste drivers voor modem/moederbord - service pack 1 voor IE 6 en IE6 gerepareerd - ik heb 4 usb poorten allemaal geprobeerd(2 daarvaar usb 2.0 op een pci kaart) Maar het probleem blijft..kan iemand mij please helpen. Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
Probeer eens een andere browser. :) Bijvoorbeeld [url=http://www.mozilla.org]Mozilla[/url] of [url=http://www.opera.com]Opera[/url]. Kijk dan of het probleem nog steeds optreedt en meld je bevindingen... Wie weet kan er dan iemand helpen. Ikzelf zou het niet weten, maar heb het ook eens gehad (ik probeerde een pagina te bekijken vanaf een computer die als webserver wordt gebruikt, dus ik was niet in de gelegenheid om eventjes een andere browser te installeren).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...