Ga naar inhoud

Foutmeldingen iexplorer 6.0


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Graag uw mening en eventueel oplossing over het volgend probleem : Sinds meer dan een maand krijg ik foutmeldingen tijdens het surfen met iexplorer 6.0 Update vanaf 5.0/ Outlook Express 6.0 update vanaf 5.0 /Os =Win98 se: Foutmelding: Ongeldig pagina in module "MSHTML.DLL." Of foutmelding in unknow module. Volgens berichten in verschillende forums zouden deze problemen ook voorkomen in WIN XP waardoor ik installatie van XP steeds uitgesteld heb. In de browster iexplorer 6.0 update vanaf 5.0 krijg ik eveneens de foutmelding "OE 0000525 in VXD VMM (01) +00004257" In de meldingen word gevraagd het rapport te zenden naar Microsoft vervolgens sluit iexplorer zich af en start opnieuw op. Win 98 se heeft meer dan een jaar stabiel gewerkt en werkt nog steeds foutloos alleen bij het surfen zijn problemen. De file "MSHTML.DLL" heb ik verwijderd onder dos en iexplore 6.0 opnieuw volledig geinstalleerd zonder verbetering In browster Opera krijg ik eveneens foutmeldingen ongeldig pagina in "unknow module De computer werd grondig gecheckt op virussen en spyware. Laatste nieuwe drivers voor Grafische Kaart Matrox G 400 en Sounkaart werden opnieuw geinstalleerd. Computer :Win 98 se, Moederbord Asus P3B-F/Celeron 500 /SD Ram 512 mb /Grafischekaart Matrox G400 16 MB/Creative Labs Soundblaster 128 PCI HD Eide 20 GB IBM DPTA /Brander HP 8000i/CD rom Aopen 24 x/ Zipdrive 100 Paralle poort aansluiting /Internet ADSL Diva USB modem/Netwerkje tussen twee computers, kaarten Sitecom 10/100 Met format C en installatie nieuwe Win98 se werkt het system een tijd stabiel maar na een paar dagen komen de zelfde foutmeldingen terug. Ik heb reeds zonder resultaat de volgende veranderingen aangebracht : Wisselen van SD ram,grafischekaart,soundkaart. Twee geheugen testen met verschillende tools geven geen fouten aan in het SD ram geheugen Uitschakelen netwerk kaarten , zipdive 100 MB alsook enkele tools "vermoedelijke daders",zijn eveneens zonder resultaat gebleven. Oplossingen voorgesteld op website van Microsoft geven geen resultaat. Kent U dit probleem en heeft U een oplossing ? Dank bij voorbaat. Met vriendelijke groeten SG
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...