Ga naar inhoud

Problemen internet!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Telkens als ik wil internetten,en een link wil aanklikken,krijg ik wel een frame maar die blijft telkens hangen,dit is ook zo bij het invullen van een woord bij het zoeken bv:bij google,iets intypen ,dan zoek ,dan krijg ik wel een frame ,maar die gaat niet verder of open en de zandloper blijft lopen. Kan iemand mij helpen a.u.b :cry: [u:c816079506][b:c816079506]Hoi mensen, Bedankt voor jullie reacties,maar ik heb intussen Internet explorer opnieuw geinstaleerd,en het werk weer als nieuw. Toch bedankt. :lol:[/b:c816079506][/u:c816079506]
Link naar reactie
Ik neem aan dat je wel verbinding hebt. (Wat voor verbinding/provider heb je? Analoog?Kabel?ADSL?) Het zou aan je computer kunnen liggen. Het hangt er vanaf of je een snelle computer hebt, maar het kan ook zo zijn dat hij heel traag wordt omdat je veel andere programma's (op de achtergrond) uitvoert. Ik wacht je antwoord even af...........
Link naar reactie
[quote:18b35f4de4="MajinBuu"]Draai je Kazaa, zo ja zet eens uit en probeer het nog eens. Kazaa vreet namelijk, bij mij tenminste, bandbreedte. Mzzl. :evil: MajinBuu :evil:[/quote:18b35f4de4] In principe zou Kazaa niet echt wat mogen uitmaken. Tenzij je een file aan het downen ben met 40-50k. Maar dat duurt maar een tijdje. Zou je Internet connecties checken, tijdelijke files weg en oh ja Wat zegt AdWare ? SYpware verzorgt ook voor verstoppingen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...