Ga naar inhoud

Nederlandse Outlook Express met Eng. spellingscontrole


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb Internet Explorer 6 op m'n computer staan (Engelstalig) met een Nederlandstalige Outlook Express (had eerst Internet Explorer 5 en ben later geupdate naar 6). Ik kan m'n spellingscontrole in Outlook Express niet gebruiken omdat ik de engelse spellingscontrole krijg terwijl en die mijn Nederlandse zinnen niet kan controleren. Ik heb al geprobeerd om mijn Internet Explorer te verwijderen maar niets helpt want deze laat zich niet zo makkelijk verwijderen. Wie kan mij helpen?? :cry: :cry: :cry:
Link naar reactie
misschien is dit te simpel maar check het even: In Outlook ga naar Extra Opties tabblad Spelling. Hier kan je voor een taal kiezen. Dit tabblad heb ik echter alleen nadat ik een versie van Word geïnstalleerd heb. Kijk evt. ook nog even bij de instellingen van je toetsenbord in het Configuratiescherm. Als taal "nederlands standaard" installeren met als eigenschappen VS internationaal en deze instelling als standaard aanvinken. Hierna opnieuw opstarten en Word weet welke taal je typt. Topslob
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...