Ga naar inhoud

usb router


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:d8469a0d40="ponchovogel"]dat is dus mijn vraag als je goed leest ....wat ik zoek is een router die usb kan verdelen in meerdere poorten en die naar max 4 pc s kan sturen.Ze bestaan wel maar zijn erg duur en k zoek er een onder de 100uuro.[/quote:d8469a0d40] Ik denk dat je een USB hub en een netwerk HUB-Switch door elkaar haalt. Netwerken werken via ethernet (UTP aansluiting). Wat je wel hebt is een ethernet aansluiting via USB connectie op je PC, een soort NIC dus
Link naar reactie
laat ik het dan anders vragen;als je een modem van adsl hebt en je hebt de usb modem dan is dat bedoeld voor 1pc die t ontvangt via de usb poort op de pc.Nu wil ik t op meerdere pcs zonder eerst een server te hoeven draaien (pc server).Ik wil namelijk een router en nu is dan ook mijn vraag is er een router die usb kan ontvangen en versturen naar bv. 4pcs.En ja die is er; http://www.draytek.co.uk/products/vigor2200usb.html Maar deze is erg duur.Aangezien er voor ethernet wel goedkope zijn (70 uuro) hoop ik dat dit er voor usb ook is want ik wil die modem op een router aansluiten en die modem heeft usb uit en geen netwerk kabel.Ben ik nu duidelijk genoeg of niet???
Link naar reactie
poncho, dat wordt zoeken via google naar een concurrent van deze Vigor. Het is me duidelijk. Uit mij hoofd weet ik het niet. Laat de MOD dit topic verplaatsen naar Hardware Anders of naar Netwerken of open een nieuw topic. Je zoekt dud een router alleen moet de Modem aanlsuiting ervan USB zijn en geen ethernet wat gebruikelijk is. Succes ? (ps kan je die USB modem nioet omuilen tegen bijbetaling ?)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...