Ga naar inhoud

Mail versturen lukt niet...


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn zus heeft een probleem, namelijk als ze een e-mail wil versturen met Hotmail, ze een bericht van postdelivery ofzo krijgt, waarin staat dat de mail niet kan worden verzonden. Dit gebeurt als ze een mail stuurt naar mensen in Amerika en Canada, maar ook een keer gewoon in Nederland (aan ...@hetnet). Nou liet ik het haar proberen met andere providers, met onder andere mail.com, maar ook daar kreeg ze gelijk een bericht waaruit bleek dat de mail niet verstuurd kon worden. De mail-adressen moeten echt kloppen, daar kan het niet aan liggen! En ook een andere computer gebruiken helpt niet... Kent iemand dit probleem? Waar kan het aan liggen?
Link naar reactie
Als het goed is wordt ook vermeld waarom het email bericht niet verstuurd kon worden. In de opties van hotmail kun je geavanceerde headers aanzetten zodat je ook het doorlopen path kunt volgen en zien waar het misgaat. Dus lees de bericht informatie goed door daar kun je op zien waarom het niet werkt. (adres bestaat niet, server niet beschikbaar etc)
Link naar reactie
Ik werk niet met hotmail. Maar er lijkt dus daar dan iets verkeerd te zitten. Als je zus een nieuwe account bij Bill aanmaakt en de emails daarna verstuurd, komen ze dan wel aan ? Stuur ook een mail naar een ander adres dan degene die het niet doen. Naar jouw mail adres bijvoorbeeld. Zoveel mogelijk problemen uitsluiten. Het is wel een raar geval. (het heeft toch niet met het dagboek te maken he :wink: :P :lol: 8) :D )
Link naar reactie
Zoals het nu geschetst wordt ga ik voor het antwoord van wiep. Als er sprake is van een reply zou het kunnen zijn dat het antwoordadres verkeerd is ingesteld. Als er sprake is van werken vanuit het adresboek zou ik deze adressen eens nalopen. Zeker als ik zie hoe je zelf emailadressen typt [quote:c8044c963b](aan ...@hetnet). [/quote:c8044c963b] Als het een leuke zus is, hoeft niet speciaal vrijgezel, stuur dan haar adres en telefoonnummer maar met een PB. :wink: Haar emailadres heb ik toch niets aan. :D
Link naar reactie
Oké, zal ik dat ook nog ff zeggen: HET IS BIJ VERSCHILLENDE PROVIDERS, DUS HOTMAIL, MAIL.COM EN DE UNIVERSITEITSMAIL van haar. Ze typt het adres gewoon in, en dat adres is zeker goed, het gebeurt bij verschillende adressen. En harry,harry: ik weet niet wat je allemaal wil zeggen (" :-? [i:b8f077d89d]hoe jij emailadressen typt[/i:b8f077d89d] :-? ) Dat heeft er helemaal niks mee te maken, het was een VOORBEELD. En je gelooft zeker echt dat ik mijn zus haar adres en telefoonnummer aan JOU zal geven!!!??? Waarom ooit?:-? Ik wil niet vervelend doen, maar je (harry) geeft raaare antwoorden waar niemand wat aan heeft...!
Link naar reactie
[quote:c6a28bc082="stefanpack"]Oké, zal ik dat ook nog ff zeggen: HET IS BIJ VERSCHILLENDE PROVIDERS, DUS HOTMAIL, MAIL.COM EN DE UNIVERSITEITSMAIL van haar. Ze typt het adres gewoon in, en dat adres is zeker goed, het gebeurt bij verschillende adressen. En harry,harry: ik weet niet wat je allemaal wil zeggen (" :-? [i:c6a28bc082]hoe jij emailadressen typt[/i:c6a28bc082] :-? ) Dat heeft er helemaal niks mee te maken, het was een VOORBEELD. En je gelooft zeker echt dat ik mijn zus haar adres en telefoonnummer aan JOU zal geven!!!??? Waarom ooit?:-? Ik wil niet vervelend doen, maar je (harry) geeft raaare antwoorden waar niemand wat aan heeft...![/quote:c6a28bc082] Hetgeen ik aan wou geven, was gewoon dat je zelf niet een volledig emailadres invulde voorbeeld@hetnet.[b:c6a28bc082]nl[/b:c6a28bc082] Dit is echt niet voor het eerst, dat dit bij iemand gebeurd. Wat dat telefoonnummer betreft, je neemt dit toch niet serieus?? Goed nu even weer terug naar je vraag, maakt het nog iets uit of je zus bestanden mee verzend, of gewoon tekst alleen? Als ik zelf plaatjes oid meeverzend naar iemand met hotmail ofzo en de mailbox zit vol of het is groter dan zijn box, dan krijg ik 'm ook terug.
Link naar reactie
Alsof ik niet weet dat er .nl achter moet :D En het is een gewoon klein mailtje ZONDER attachments, en juist omdat ik niet snap hoe dat kan, omdat het zeker goede mailadressen zijn, en dat het ook gebeurt als het eerder wel is gelukt: ik weet echt niet waar het aan kan liggen. Daarom: als iemand dit kent, kan die dan ff antwoorden, want ik kan ook wel raden wat het allemaal kan zijn, maar dat schiet ook niet op...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...