Ga naar inhoud

problemen met explorer 6.0


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, sinds een week heb ik het volgende probleem met explorer in XP. heb niks nieuw geinstalleerd. geen nwe drivers of hardware. kan de boel ook niet herstellen met systeemherstel. geeft steeds aan dat het systeem niet in staat is terug te gaan naar een eerder herstelpunt. zo lang is surf via mijn favoriten is er niks aan de hand. zodra ik zelf iets wil intypen WWW.... of een username of zo dan krijg is meteen een foutmelding dat explorer.exe een fout heeft ontdekt en dat het programma zich zelf zal afsluiten. je kan nog wel een rapport naar microsoft verzenden met het foutrapport etc. andere programmas zoals outlook,word etc heb ik geen probleem mee. deze vraag stel ik nu met netscape 7.0. ook geen probleem. laatste sercive pack sp1 voor explorer 6 reeds geinstalleerd . heeft niet geholpen. wie o wie kan mij helpen??? \renzie
Link naar reactie
Ik heb ditzelfde probleem. Het lijkt bij mij veroorzaakt te worden door Kazaa (2.01) Als dit programma draait, slaat IE6 vast als ik iets probeer in te tikken (Netscape 6 overigens ook) Als ik Kazaa weer sluit, werkt IE6 weer prima. Opera 5 heeft er overigens geen last van. Iemand een oplossing hiervoor ? Virusscanner, firewall, e.a. reeds gecheckt :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...