Ga naar inhoud

Geschiedenis en Temp. Internet files NIET wissen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, een beetje vreemde vraag: In ons gezin wordt er helaas vaak geinternet voor 'het plezier'. Om dit een halt toe te roepen zou ik er graag voor willen zorgen dat het niet meer mogelijk wordt om op de knoppen van 'geschiedenis wissen' en 'tijdelijke internet bestanden wissen' te drukken. Dan ben ik namelijk ook al mijn links kwijt in de adresbalk, en dat ergert me mateloos. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? Alvast bedankt R. Sanchez
Link naar reactie
als je wil hebben dat bv.je gezin niet ziet waar je zoal naar kijkt of toegaat, sla het eerst op onder favorieten,maak dan een map aan en geef het een naam en sleep van je favorietenbalk de links naar de map,het neemt niet zoveel ruimte in ongeveer 1kb per link,wil je helemaal niet dat ze de map kunnen vinden maak de map dan onzichtbaar,rechtsklik op map eigenschappen,verborgen aanvinken,ok,als je de map weer wil openen,maak dan alle bestanden/mappen weer zichtbaar,onder extra mapopties. sukses..vedion.
Link naar reactie
Welk besturingssysteem gebruik je? Onder Win XP kun je verschillende accounts aanmaken. Voor elk van je gezinsleden een. Dan heeft ook iedereeen z'n eigen surfgeschiedenis. In Win 98 weet ik niet meer of dat kan (slecht geheugen :( ) Als je helemaal wilt voorkomen dat ze surfen of naar bepaalde sites gaan, zul je toch de confrontatie aan moeten gaan en een gevoelig onderwerp moeten aansnijden. :D :wink: .
Link naar reactie
Je kunt meerdere gebruikers aanmaken in win98/ME/XP. Allemaal eigen account en eigen favorieten. Allemaal op 1 account? Als je niet wilt dat jouw favorieten dan gewist worden kun je onder de favorieten toch aparte mappen aanmaken en daaronder je eigen favorieten opslaan? Iedereen krijgt dan onder favorieten een eigen mapje: Jan, Truus, Kees en Jan bijv. En misschien willen jouw familieleden juist WEL die history wissen om hun sporen juist uit te wissen.... Misschien bezoeken ze sexsites, en willen ze dat voor jouw verborgen houden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...