Ga naar inhoud

rare tekst


anoniem

Aanbevolen berichten

bij de volgende site; www.ruimteautos-nijmegen.nl; krijg ik als ik op een automerk klik, krijg ik alleen maar rare tekst te zien. zie hieronder!!! :-? :-? :-? Name "v_pre><style type" has invalid character ' ' DAD name: owa PROCEDURE : occlist.details URL : http://www.autotrack.nl:80/owa_dima/owa/occlist.details?v_id=790617&v_called_by=&v_kleur=F7F7F7&v_pre><style+type=text/css>+td+{color:+777777;}+a+{color:+336600;+text-decoration:+underline;}+a:hover+{color:+FF3300;+text-decoration:+underline;}</style> enz.enz Wat ik zou moeten zien is een foto van een auto met meer informatie. waar ligt dit aan??
Link naar reactie
webspider schreef [quote:dd8638da01]Wat een vechtlust Als je een ADSL/kabel-internetverbinding hebt, download dan Opera dan eens (mag ook zonder jeva, maakt niets uit) - Als het hier wél werkt dan is het duidelijk hoe het komt [/quote:dd8638da01] helaas dat heeft ook niet geholpen. ik denk toch dat er iets anders aan de hand is met mijn pc misschien ergens een verkeerde instelling ofzo?
Link naar reactie
[quote:29bc3082ab="webspider"]Wat een vechtlust :) Als je een ADSL/kabel-internetverbinding hebt, download dan [url=www.opera.com]Opera[/url] dan eens (mag ook zonder jeva, maakt niets uit) - Als het hier wél werkt dan is het duidelijk hoe het komt :)[/quote:29bc3082ab] Ha, ondenkt hoe quote werkt. dus nogmaals mijn reaktie. Ook met opera geen succes. ligt misschien toch aan mijn pc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...