Ga naar inhoud

OK, ik geef het toe: ik mis haar nog steeds


anoniem

Aanbevolen berichten

Pakkende header, nietwaar? Anyway, het is wel serieus. Ik heb jaren geleden een meisje gekend waar ik erg gek op was. En dan ga je voor carriere (en meer van dat onzinnige gedoe), en niet voor "de relatie". En dan heb je de carriere gemaakt, en dan realiseer je je dus de verkeerde afslag. Anyway: ik probeer haar dus weer te vinden. Alleen: zij, en haar ouders, zijn verhuisd. Ik heb geen idee waar ik het verder moet zoeken. Ik probeer dus op de een of andere manier aan haar emailadres te komen. Zou toch moeten lukken, zou je denken. Well: niet voor mij. Gegoogle, whowhere en zo werkt allemaal niet. Is er iemand (possibly an experienced hacker?) die mij kan helpen met tips tav wat ik verder nog kan proberen om haar emailadres te vinden? Bedankt voor alle tips! Groet, Heuvt
Link naar reactie
[quote:7debd705d3="katrien"]plaats oproep bij www.libelle.nl![/quote:7debd705d3] Dank voor je antwoord :-). Believe me, I tried all you suggest. Omdat dat dus allemaal niets uithaalde > dacht ik Inet als het laatste middel te zien. Dat van die school, trouwens > ben iedereen uit het oog verloren door de jaren heen (had wat te maken met mijn trips around the world & never a moment of time. Carrieregeneuzel, dus :-). Groet, Heuvt
Link naar reactie
[quote:dd638551b3="dutchlion"]hoe heet ze. misschien leest zij deze forum ook! :D[/quote:dd638551b3] I agree, maar het wordt wel een beetje een dolle boel om haar met naam en toenaam overal te publiceren. Lijkt me handig om na die jaren toch wel haar privacy te respecteren (dat en een bos rozen is het begin van mijn poging :-)). Anyway; thanx for your suggestion. Groet, Heuvt
Link naar reactie
[quote:3fe2eb6465="E gozeling"]Misschien is er een domein naam in de trend van: achternaam.tk of achternaam.nl Of probeer het adres van iemand die haar goed kent te vinden, en kijk of die het wil geven. Doorzoek de hotmail leden lijst.[/quote:3fe2eb6465] Thanx for the suggestion. Tried it all before posting the message on this board. Haalde alleen niets uit. Groet, Heuvt
Link naar reactie
Je kunt ook via de zoekpagina (white pages) van het chatprogramma ICQ proberen. Immers er zijn wel meer dan 100 miljoen mensen op aangesloten. Je kunt zoeken op naam, land, woonplaats enz. Het heeft mij al wel eens respons opgeleverd. Ook kun je mensen met dezelfde achternaam benaderen en vragen of zij dat meisje kennen. Verder heeft hotmail ook een search-programma. Succes.
Link naar reactie
Jaren geleden was ik op zoek naar iemand. Ik ben toen naar het gemeentehuis gestapt, die wouden uiteraard geen mededelingen doen. Ze hebben wel een berichtje voor die persoon achter gelaten. Na 2 jaar krijg ik in ene een telefoontje, de boodschap was aangekomen. In mijn geval was dat toen er aangifte gedaan werd van de geboorte van een kind. Al kan ik me voorstellen dat jij eerder hoopt dat ze de boodschap doorgeven. :wink:
Link naar reactie
Probeer deze nog even: [url]http://www.inventio.nl/metanamesearch/[/url]. Vindt een hoop interessante links (voer de voor de gein je eigen naam eens in!) Let wel op dat dit ding tal van adressen vindt die natuurlijk niet noodzakelijkerwijd allemaal naar de juiste persoon leiden - er zijn er vast meer met dezelfde of soortgelijke namen.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...