Ga naar inhoud

Windows messenger: a new version is available


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wordt werkelijk compleet gestoord van Windows messenger wanneer er weer eens een nieuwe versie uit is. Vanaf dat moment word ik continu lastig gevallen met die mededeling, terwijl ik meestal geen zin heb om dat ding te gaan downen omdat ik geen behoefte heb aan de onzin die ze er dan weer bij hebben gestopt, en vaak word het ding er nog lekker van dan het al is. (De enige reden dat ik het ding gebruik is overigens dat het tegenwoordig zo stil is op ICQ en Jean et alleman de laatste tijd op MSN zit, maar ik vind het een pokkeding eerstekas) Nu zit er bij die melding wel een optie: [i:4fe5e4adaa][b:4fe5e4adaa]Meld dit een week lang niet meer[/b:4fe5e4adaa] [/i:4fe5e4adaa](of zoiets :) ) Waar je een vinkje bij kunt zetten, maar er zit geen optie bij: [i:4fe5e4adaa][b:4fe5e4adaa]Houd op met dit gezever en laat me voortaan met rust, ik maak zelf wel uit of ik een andere versie wil[/b:4fe5e4adaa][/i:4fe5e4adaa]. Als het al mogelijk is om uit te zetten, zal ik waarschijnlijk het register in moeten duiken, maar ik heb geen idee waar ik moet kijken. Iemand een idee hoe ik deze optie voorgoed zijn irritante nek omdraai? Ik draai overigens Windows XP prof.
Link naar reactie
Ik heb Gerben's advies opgevolgt en ben er zeer tevreden over. Tnx voor de tip. Alleen MSN uninstallen was geen optie, omdat ik een aantal vrienden heb die het nodig vinden dat onding te gebruiken en die ik dus alleen via MSN kon bereiken (virtueel dan :) ) Ik heb Trillian nu geinstalleerd en mijn MSN, Yahoo en ICQ contactlijsten laten importeren en vervolgens deze drie ge uninstalled. Scheelt nog ruimte ook :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...