Ga naar inhoud

Beveiliging tegen leechers (personen die je content stelen)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb dus een gallerij van mn droomvrouw. Ik heb veel afbeeldingen en veel werk erin gestoken. Ik wil niet dat iemand met imagegrabber mijn maanden werk steelt. Hoe beveilig ik dat ze niet mijn jpg's kunnen stelen. Ik bedoel niet zo een domme rechtermuis disable functie maar anders. eerst had ik gezien bij een site dat als je een plaatje opslaat of met leechewr er naar toe gaat hij elke afbeelding als een zelfde bestand opslaat, dus bv. idool.jpg. Dus al wil je al mijn 500 piktuures stelen, moet je het handmatig vernaderen en niet met zon leecher. thanks
Link naar reactie
aaaaaaaaaaaaarghh, waar zijn mensen van enig niveau gebleven... je kan wel plaatjes opslaan, maar als je ze gaat grabben met imagegrabber of zo, of met zon site downloader, moet het niet gaan op een of andre manier ik geef toe ik heb de platen ook zo geript (gallerij met 20 plaatjes en niet 500 zoals ik) , maar bij sommige sites was het onmogelijk en moest je het dus handmatig doen. mijn vraag: hoe doe ik dat? zodat leechers mijn afbeeldingen niet kunnen rippen? laatste tijd weet bijna niemand antwoord op mijn threads... raar...
Link naar reactie
Nee, het is niet raar, want het kán gewoon niet... De enige manier waarom je het inigzins zou kunnen beveiligen is de afbeeldingen allen dezelfde naam te geven maar in een andere map de zetten, bv: [code:1:5b428e8d54] Hoofdmap | +----Pictures | +-------Pic001 | | | +------- plaatje.jpg | +-------Pic002 | +------- plaatje.jpg [/code:1:5b428e8d54]
Link naar reactie
Er is mischien nog wel een mannier. Een script die de plaatjes samensteldt uit een database. Klinkt raar maar moet werken, je maakt een script en die heeft de rechten om bepaalde plaatjes uit de database te laden en op de webpagina te tonen. Vervolgens zou je de plaatjes binnen een javaaplet kunnen laten zien. Dan kunnen ze je plaatjes niet offline krijgen want deze zitten in een beveiligd database bestand (kun je niet downloaden, alleen versleuteld), alleen online zijn ze te zien op jouw webpagina. Ze kunnen er natuurlijk wel een screenshot van maken. Het zal nooit helemaal onmogelijk zijn om de plaatjes te rippen, maar je kunt het wel bemoeilijken zo. BTW, wie is die droomdame...staan ze al op jouw site ? suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...