Ga naar inhoud

Beperkt surfen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Een kennis van mij krijgt in IE 5.0 als hij bepaalde sites wil bezoeken de melding dat ze niet bestaan of dat ze niet gevonden kunnen worden (o.a. www.hp.com , www.guru3d.com , www.maginnovision.com ;niks exotisch lijkt mij) Thuis kom ik wel gewoon op die sites. Mijn kennis heeft een schone installatie van Win 98 SE en zijn provider is Planet. Hij kan wel op andere sites komen en mail ophalen. Kan dit aan een instelling van IE liggen? We hebben alles gewoon op default staan, en het is zoals gezegd een schone installatie. Of ligt het misschien aan Planet? Iemand enig idee?
Link naar reactie
[quote:e899aea276="Ben Jonson"]Zit die achter een proxy? Of een proxy juist wel inschakelen. Ik zou trouwens updaten naar IE 5.5 en de laatste versie van JVM downloaden: http://www.krm.com/techsupport/tech-downloads_mvm.html Begin met het laatste en kijk of dat soelaas biedt.[/quote:e899aea276] Bedankt voor het meedenken. We gaan het proberen, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat het tot een oplossing leidt. We hebben namelijk ook al een andere browser geprobeerd (de 'nieuwe' mozilla) en daarmee hadden we hetzelfde probleem. Onze volgende stap is het proberen van een andere provider. Als iemand nog andere suggesties heeft, alles is welkom!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...