Ga naar inhoud

png en jpg bestandsformaten in website


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb website gemaakt met *.png afbeeldingen, zag er prima uit. Na uploaden is echter geen enkele afbeelding meer zichtbaar (gebruik IE 6 en Windows home xp). Toen heb ik de afbeeldingen opgeslagen in *.jpg; hiermee gold echter ook dat zodra de website op internet stond, geen enkele afbeelding meer te zien was. Nu heb ik de afbeeldingen opgeslagen in *.gif, dat werkt wel, maar het ziet er niet mooi uit. Is Internet Explorer aan te passen, of heeft iemand van jullie hier een oplossing voor?
Link naar reactie
[quote:0f673ec710="gerben"]Kijk voor de zekerheid eens naar je bestandsnamen, grote en kleine letters. En weet je zeker dat je de graphics wel geupload hebt. En dat je bestandsverwijzingen wel correct zijn.[/quote:0f673ec710] Het waren inderdaad de kleine letters van het bestandsformaat. Nadat ik die in hoofdletters had veranderd, was de site ook helemaal goed op internet. Bedankt, Monique
Link naar reactie
kortom je hebt bestanden met kleine letters gebruikt en in de html files de verwijzingen met grote letters opgegeven... 1 tip voor aanpassingen/nieuwe sites in de toekomst: werk [b:4131315402]altijd[/b:4131315402] met [b:4131315402]kleine[/b:4131315402] letters! Dat voorkomt een hoop problemen (ook met sommige browsers), en ook dit soort "miscommunicatie" :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...