Ga naar inhoud

Sites laden niet in IE6


anoniem

Aanbevolen berichten

IK heb een nogal vaag probleem. Soms al ik aan het surfen ben en ik klik op een link of typ een adres in dan gebeurd er gewoon helemaal niks. De site begint niet te laden en het beeld van de browser blijft wit. Ik moet dan weer alle IE schermen afsluiten(en dan IE opniew opstarten)en soms opnieuw verbinding maken om weer sites te kunnen laden. Het begint me nogal te irriteren. Er zijn ook momenten dat alles gewoon goed werkt. Het ligt niet aan me verbinding want andere dingen(zoals dloads) doen t wel gewoon als IE niks wil laden. IK heb de nieuwste SP1 patch op IE6 gegooid en het maakt niks uit. het probleem komt ook voor als ik een site in een nieuwe venster wil openen. Met firewall uit hetzelfde probleem. Ik heb basic adsl van mxstream IE 6 meet sp1. IK hoop dat iemand mij kan helpen.
Link naar reactie
bij mij is ook soortgelijk probleem als een link in het nieuwe venster geopend wordt laadt ie niet, totdat ik stop > vernieuwen doe raar, heel raar ik heb alles geprobeerd, vuurmuur uitgezet, internet eksploojer opnieuw geinstallleerd, maar het probleem blijf. ik heb i.i.g. nu netscape 7, die doet zn werk goed! peace Y
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...