Ga naar inhoud

hccnet: haperende verbindingen


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, weet niet zeker of dit probleem hier mag, maar de laatste weken heb ik steeds haperingen met downloads van pagina's en met ophalen van email.. heb een inbelverbinding, er komt een connect van ca. 48000 kps tot stand, maar direct na het opvragen van mail of opvragen van een pagina stokt de transfer... wanneer ik met dezelfde hard- en software via een andere provider inbel (zonnet, gratis!) is er **geen centje pijn** !! vorig jaar had ik hetzelfde probleem ***maandenlang*** met wxs/planet!! (ook hengelo) weet iemand wat er loos is??? tx, rob ps: inbelpunt hengelo systeem win95
Link naar reactie
Wat er mis is ? Geen idee. Wat ik wel weet is dat het inbellen bij HCCNet de laatste tijd ZÉÉR ZWAAR KLOTE is. Ik moet soms wel 10 tot 15 keer bellen voordat ik binnen ben (locatie Amersfoort), en uit mijn modem komen de meest bizarre geluiden. En ik ben niet de enige, een vriend van mij in Utrecht heeft exact dezelfde problemen. Zo slecht als het nu is, is het nog nooit geweest. Ik weet niet of dit aan HCC-net of aan TGP ligt, maar ik verdenk TGP er zo langzamerhand van dat ze de modemverbindingen met opzet verzieken om de mensen aan MX-stream te helpen. Bah !! Of misschien zijn ze met V92 aan het klooien onder het motto "if it ain't broke, break it". Ikke niet snappen. V90 werkt toch prima ? Oh ja, bijna vergeten. Ik kan ook nog inbellen bij Wish. Geen enkel probleem, vlekkeloos.
Link naar reactie
heel veel dank voor je antwoord!! blijkbaar zijn wij de enigen... ?? vorig jaar had ik dit akkefietje 4 of 5 maanden lang met planet/wxs... inbellen ging goed, maar zo gauw het verkeer op gang moest komen stopte/stokte het minutenlang... vragen aan de provider: "niets aan de hand hoor" maanden later kreeg ik ineens onverwacht 3 mnd. abbo gratis; blijkbaar was er *toch* iets aan de hand! ik hoop dat meer modem-users kunnen reageren op deze mails. groeten, rob
Link naar reactie
Tuurlijk wel. Ik heb mij uiteindelijk laten aansluiten bij Belgacom/Skynet.be. Dit is nog altijd de Be. Nationale telefoonmij, waar ik al die jaren tegen was omdat zij bij de duursten in Europa gerekend worden, en omwille van hun logge struktuur en consument-onvriendelijkheid. Uiteindelijk blijken zij de meest standvastigen en is de huidige struktuur grondig bijgewerkt. Spijtig genoeg houden zij tegenwoordig ook uitverkoop, en aast KPN bv. op een paar nevenbedrijven. Het zal ons echter een worst wezen wie "wat" is zolang wij van de goede service kunnen blijven genieten. Een gewoon ADSL abon. kost maandelijks in Be. 38.50 €, btw. inbegrepen. Hierbij tel eenmalig een USB Modem: Eicom, 50 €, en binnen 48 uur ben je vertrokken, zonder problemen. Indien je probs hebt: een 0800 nummer: dus gratis helpdesk. Wat moet het nog meer zijn...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...