Ga naar inhoud

Ladot sites onbereikbaar


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey allemaal, kHeb een probleem! Ik ben nu 1,5 jaar aangesloten bij Essent @Home en sinds 2 dagen kan ik sites zoals [url]www.JetEye.nl[/url], [url]www.NewForce.nl[/url] en [url]www.Ladot.com[/url] niet bezoeken. Dit is zeer opvallend, omdat ze allemaal gehosted zijn bij Ladot. Na enige navraag is er niemand met hetzelfde probleem :-? Ligt dit aan @Home, Ladot, of heeft iemand een andere tip? Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft! Grtz, Domien Verschuuren P.S. JetEye.nl is van mij, en ik kan op mijn PC sinds 2 dagen ook geen (Ladot-) mail openen, versturen of ontvangen of sites uploaden naar de FTP server van de website.
Link naar reactie
Ga naar Internetopties, en wis tijdelijke internetbestanden en cookies. Vervolgens zoek je je Hosts file. Het bestand heeft [b:ed47493cb6]geen[/b:ed47493cb6] extentie. Mogelijke locaties: Windows 95/98/Me c:\windows\hosts Windows NT/2000/XP Pro c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts Windows XP Home c:\windows\system32\drivers\etc\hosts Hernoem het bestand even naar [b:ed47493cb6]Ghosts[/b:ed47493cb6], sluit IE even af, start hem weer op, en probeer nog eens op die sites te komen. Groetjes,
Link naar reactie
[quote:f8d3387fac="TonKlein"]Ga naar Internetopties, en wis tijdelijke internetbestanden en cookies. Vervolgens zoek je je Hosts file. Het bestand heeft [b:f8d3387fac]geen[/b:f8d3387fac] extentie. Mogelijke locaties: Windows 95/98/Me c:\windows\hosts Windows NT/2000/XP Pro c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts Windows XP Home c:\windows\system32\drivers\etc\hosts Hernoem het bestand even naar [b:f8d3387fac]Ghosts[/b:f8d3387fac], sluit IE even af, start hem weer op, en probeer nog eens op die sites te komen. Groetjes,[/quote:f8d3387fac] Ook dit lukt niet :-( Ik heb het bestand genoemd naar Ghosts, maar het helpt niets. Systeem: Windows 98 Internet Exporer: 6.0 Provider: Essent @Home Heeft iemand nog andere opties? :oops:[/b]
Link naar reactie
Je kan proberen of een "Repair" van IE iets uithaalt: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;NL;q293907 Je kan ook nog proberen om de Microsoft Virtual Machine opnieuw te downloaden en te installeren: http://www.krm.com/techsupport/tech-downloads_mvm.html Of: regsvr32 Urlmon.dll regsvr32 Shdocvw.dll regsvr32 shdoc401.dll regsvr32 Oleaut32.dll regsvr32 Actxprxy.dll regsvr32 Mshtml.dll Voer elke regel uit in start/uitvoeren [enter] (Gebruik kopiëren\plakken).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...