Ga naar inhoud

Tijdelijke Internet Bestanden


anoniem

Aanbevolen berichten

Help Wanneer ik een tijdje op het internet aan het surfen ben loopt mijn Internet Explorer ( standaard Windows XP Pro ) vast. Als ik dan kijk bij Extra --> Internet Opties --> Tijdelijke Internetbestanden --> Instellingen dan staat het te gebruiken aantal Mb`s op 0 en deze kan ik ook niet aanpassen. Wanneer ik de computer dan opnieuw opstart is het probleem tijdelijk weer opgelost. Heeft iemand een suggestie voor dit probleem?
Link naar reactie
Ik zal voor het gemak even de specs van mijn systeem vermelden : MB : Asus P4PE CPU : P4 2,53Ghz Ram : 2x 512Mb Corsair PC3200 Cas 2 HDD : WD 120Gb 7200r UDMA 100 8Mb cache VGA : Asus V8460 GF4 Ti4600 128Mb Audio : SB Audigy Platinum EX Ik heb op aanraden van de testen op www.pcpitstop.com het aantal Mb`s voor de tijdelijke internet bestanden terug gezet naar 80Mb. Ik dacht dat dit wel zou helpen maar nee hoor. Het lijkt mij niet dat ik ruimte gebrek heb of een slechte configuratie. Ook heb ik Windows XP Pro ( origineel ) al meerdere keren opnieuw geinstalleerd en pogingen gedaan zonder updates en met updates. Niets lijkt te werken. Nog suggesties?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Heb ongeveer hetzelfde probleem. Als ik een tijdje gesurft heb, of ik heb iets gedownload via KaZaa, krijg ik de melding dat mijn harde schijf vol zit. (maar er is nog 1 Gb van de 4 Gb vrij) Dus ik druk op "schijf opruimen". Win98 gaat rekenen wat er weggegooid kan worden, en dat is altijd maar een getal onder de 1 van de tijdelijke internet bestanden (bijv. 0.53 Mb) Die verwijder ik dan, en twee minuten later krijg ik de dezelfde melding, met nóg minder Mb's in de Tijdelijke Internet Bestanden map. Het cache van internet explorer 6 (incl. SP1) mag alle vrije ruimte gebruiken die het wil (4116 Mb, dus mn hele harde schijf) maar toch blijft het zeuren. Ik heb zojuist CacheSentry gedownload, en hoop dat dat werkt, maar misschien weet iemand de oorzaak van dit hinderlijke probleem!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...