Ga naar inhoud

Chello allias mailadres


anoniem

Aanbevolen berichten

Wie weet er hoe ik een allias adres per per pc kan binnen laten komen zonder dat de mail van de andere adressen bij die persoon binnen komen. Als ik nu de alias adressen instel op de pc voor de desbetreffende persoon dan komen ook mijn mailtjes daar binnen. En dat is nou net niet mijn bedoeling. Kan ik anders bijv. een planet mail adres via mijn kabel verbinding binnen laten komen. Heb dit al geprobeerd maar mail versturen lukt om wat voor een reden dan niet. Heb uitgaande mail zoals aangegeven in gevuld. Wie kan mij helpen. Grtz, J Vos
Link naar reactie
Hoi nou het lukt me nog niet. Zit op de kabel heb verbinding met 3 pc's op het internet via een router. En wil nu mijn hccnet mail adres in outlook gebruiken op de 2e pc. Heb alles ingesteld als op het papier staat aangegeven. Als ik nu mail wil versturen dan komt het weer terug met de melding kan mail niet bezorgen op opgegeven adres. Rara hoe kan dit. Grtz, J Vos
Link naar reactie
Als je verbinding hebt via Chello zul je o.h.a. niet kunnen versturen via de SMTP server van HCC-net. Die accepteert nl. alleen mailtjes van computers met een HCC-net verbinding, om Spammers van buitenaf tegen te houden. Wat je kunt doen is gewoon de SMTP-server van Chello gebruiken om die mail te verzenden, het maakt niet uit dat er als afzender je HCC-net adres staat (kijkt die server niet naar). Binnen halen gaat dan uiteraard wel gewoon met de POP server van HCC-net. Op deze manier gebruik ik al geruime tijd een extra Zonnet accountje voor erbij, werkt prima.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...