Ga naar inhoud

surfgedrag van client's vastleggen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek voor een programma waar ik surfgegevens kan bijhouden van een persoon. Hij moet het surfgedrag bijhouden van een persoon. - Alles wat hij aanklikt moet een timer bij komen (een tijdstip) - Alle sites waar hij langs gaat moet opgeslagen worden - Wat er ingevoerd wordt via het toetsenbord Weet iemand waar ik zo'n programma kan vinden? Ik heb het nodig voor een zoekwedstrijd. Maximaal wil ik er 500 euro aan uitgeven. voorbeeld Ik wil op 10 pc's een programma installeren om te zien hoe mensen internet gebruiken. Dit programma moet aangeschaft worden voor een universiteit, dus geen software voor trojans enzo. Ik zeg tegen die 10 mensen dat ik wil weten wanneer London is ontstaan. Zij zullen allemaal intensief moeten zoeken via internet. Vanaf de eerste stap zal opgeslagen worden (met tijd (uur:minuut:secondes)) waar ze heen gaan en wat ze intypen. Dit kan zijn. START 9:03:56 www.google.com 9:04:15 ontstaan london 9:04:45 www.google.nl/search?q=ontstaan+london&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr= 9:05:25 etc... Net zolang tot iedereen de informatie vindt. Later kan ik testen (een jaar later) of ze het dan beter kunnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...