Ga naar inhoud

Outlook Express map verdwijnt soms


Aanbevolen berichten

Hallo, Buiten de bekende mapjes postvak in - uit en verzonden items, heb ik ook nog zelf wat mappen gemaakt. Nu wil het wel eens gebeuren dat op een of andere manier plotseling een map foetsie is. Ik zal zelf wel de schuldige aan zijn. :oops: Maar mijn vraag is, hoe kan ik dit beveiligen? Bijvoorbeeld met een melding "weet u zeker dat u....?" Ik gebruik win XP home edition.
Link naar reactie
Nee Ik klik bijvoorbeeld op een map om 'm te opnen/bekijken. Waarschijnlijk verschuif of klik ik per ongeluk met de muis. Soms is het zo dat de map gelukkig als submap ineens ergens staat, dus is dat niet zo erg. Maar in dit geval is die weg. Gekker nog; vaak zie je in de map waar dus postvak in enz. staan wél het bestand staan maar in oulook express is die mapnaam niet meer terug te vinden. Wat ik dan doe is gewoon het bestand inkwestie even kopiëren naar andere partitie. Dan maak ik in outlook express gewoon opnieuw die mapnaam aan. Als ik dan weer bij de bestanden kijk bij postvak in enz enz. staat daar dus keurig de "nieuwe" naam. Daarna kopiëer ik dat bestand van de andere partitie naar het gelijknamige bestand. Als ik dan in outloook express terug ga, zie ik keurig alle mails weer in de juiste map Maar wat nu het geval is, is dat de mapnaam én dus ook het bestand weg is. Dus hoe voorkom ik zoiets ? Al was het maar met een vraag "weet u zeker dat u dit wilt verwijderen ..." :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...