Ga naar inhoud

Sygate en Webcam (Camarades) probleem


Aanbevolen berichten

De camera zit op de Cliënt (maakt gebruik van Camarades). Op de master heb ik Sygate V4.2 geïnstalleerd. Ik krijg de Camera niet online. Voor de rest werkt alles goed. Om Sygate te configuren voor de webcam wordt er verwezen naar AppRule.cfg. Maar die is niet aanwezig in de Sygate directory. Neem aan dat dat komt omdat ik de versie 4.2 gebruik. Er wordt namelijk gesproken over een oude versie van Sygate. Mijn vraag is nu dus... hoe moet ik Sygate 4.2 configuren om de camera, die dus op de Cliënt-PC zit, online te krijgen. Mocht u een antwoord op de vraag hebben, dan hoor ik dat graag. Groetjes en b.v.d. Wim
Link naar reactie
Weet niet of sygate net zo'n programma is als Wingate, dat ik zelf met prima resultaten gebruikt heb met camarades, maar voor tips kun je eens kijken op de FAQ-lijst van de camarades-site. Er staan veel goede tips en linken naar sites, die hulp bieden aan allerlei configuraties. Werkt de camera wel via de server? Heb je wellicht een Firewall? Het is heel goed mogelijk dat de firewall belet op te zenden en te ontvangen, daarvoor kun je bepaalde poorten open zetten o.a. een udp-poort. Meer info staat bij de FAQ's op camarades. Een andere oorzaak kan zijn de capturekaart, welke je gebruikt. Zo wordt door camarades geen ondersteuning geboden voor producten van pinnacle. Hoop dat je een oplossing vindt en hier ook plaatst. Succes :roll:
Link naar reactie
[quote:eee8fb7387="Peter Huf"]Weet niet of sygate net zo'n programma is als Wingate, dat ik zelf met prima resultaten gebruikt heb met camarades, maar voor tips kun je eens kijken op de FAQ-lijst van de camarades-site. Er staan veel goede tips en linken naar sites, die hulp bieden aan allerlei configuraties. Werkt de camera wel via de server? Heb je wellicht een Firewall? Het is heel goed mogelijk dat de firewall belet op te zenden en te ontvangen, daarvoor kun je bepaalde poorten open zetten o.a. een udp-poort. Meer info staat bij de FAQ's op camarades. Een andere oorzaak kan zijn de capturekaart, welke je gebruikt. Zo wordt door camarades geen ondersteuning geboden voor producten van pinnacle. Hoop dat je een oplossing vindt en hier ook plaatst. Succes :roll:[/quote:eee8fb7387] Bedankt voor je reactie. FAQ van Camarades verwijst naar een versie die ik vroeger gebruikt heb. Maar ik heb nu een recente versie van Sygate en die ziet er heel anders uit. Op de server werkt Camarades wel. Ik heb al een mailtje naar hun gestuurd met de vraag of ze een oplossing weten voor de versie Sygate die ik gebruik. Mocht ik een oplossing vinden, dan laat ik het wel weten via dit forum. Wim.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...