Ga naar inhoud

internet verbinding + inbellen slecht.


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, de laatste tijd is de verbinding (analoog) van hccnet erg slecht. ook het inbellen gaat niet altijd even lekker. Soms moet hij wel 3 tot 6 pogingen doen om verbinding te kunnen maken. De snelheden zijn ook slecht. het hoogste wat ik heb gehaald de laatste periode is 44Kb/s. Heeft iemand van jullie ook (analoog) internet via hccnet en zo ja, heb je ook de laatste tijd dezelfde problemen.
Link naar reactie
Hoi GOHAN of is het TRUNKS :D Kan je het niet uit testen via een andere provider,er zijn diverse mogelijkheden ppt-lijn,,,modem,,,,snoertje van het modem,,,,,,,,provider???????? Het mooiste is wanneer je meerdere providers heb dan kan je altijd even switchen :wink: Ik maak niet zo vaak gebruik van hcc,met het nieuwe inbel nummer heb ik niet echt vooruitgang gezien het moet sneller zijn maar ik heb m'n twijfels daarover,meestal voor zolang nog [ ik heb nl adsl besteld ] maak ik gebruik van een betaalde provider keyaccess omdat deze gewoon goed is.
Link naar reactie
[quote:2aa971e878]Het mooiste is wanneer je meerdere providers heb dan kan je altijd even switchen [/quote:2aa971e878] jammergenoeg, heb ik dat niet. Ik wacht het de komende tijd wel even af, want gisteravond was het weer enigzins normaal. (48Kb - 52Kb). Ik kijk even wat er de komende tijd gebeurt en als het weer slechter wordt. dan bel ik wel met hcc. in ieder geval bedankt voor je snelle reply. ps. ik weet niet wie het is op het plaatje. ik vond het gewoon een cool plaatje met het blauwe haar. :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...