Ga naar inhoud

Mails ontvangen die er niet zijn.................


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik had net iets vreemds!Haalde mijn email op,via outlook express,en klikte tijdens het binnenhalen ervan onderaan op bezig met ontvangen van post. Zag toen dat er in totaal 14 emails waren. De eerste 5 zag ik gelijk verschijnen,de andere 9 echter niet! Hij haalde ze wel binnen zeg maar,dus ik zag wel"bezig met ontvangen van bericht 6,7,8 enz.van 14 maar ik zie ze niet in mijn inbox! Ook zag ik in mijn inbox de mails die er al instonden telkens een stukje opschuiven,net of er toch wat bijkwam,wat dus niet zo was. Zoiets raars heb ik nog niet eerder meegemaakt. Hier soms wel iemand? Ben nogal huiverig van virussen.Zag gisteravond op tv iets over een nieuw soort virus,maar weet niet van hoe of wat. Grtz.
Link naar reactie
Heb je misschien ooit eens aangegeven dat je van een of meerdere mailadressen de mail geblokkeerd hebt, dan gaan ze automatisch naar de map verwijderde items! En voor de zekerheid even een virusscan draaien en als je echt huiverig bent je mail laten scannen, doe ik ook heeft me al drie keer een infectie bespaard.
Link naar reactie
[quote:7ba27ded40="jdlhaye"]Heb je misschien ooit eens aangegeven dat je van een of meerdere mailadressen de mail geblokkeerd hebt, dan gaan ze automatisch naar de map verwijderde items! En voor de zekerheid even een virusscan draaien en als je echt huiverig bent je mail laten scannen, doe ik ook heeft me al drie keer een infectie bespaard.[/quote:7ba27ded40] Klopt,ik heb idd afzenders geblokkeerd. Er staan echter geen verwijderde items in desbetreffende map. Wel een goede tip.Wist ik niet. Overigens laat ik de binnenkomende mails wel altijd scannen.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Kijk es of je misschien mail hebt ontvangen die in een map staat die standaard niet in de Outlook-balk wordt weergegeven. Rechtsklikken op de outlookbalk, klik op nieuwe snelkoppeling toevoegen (dit ga je niet echt doen als het niet nodig is), vouw de 'lokale mappen' uit en je ziet meteen of er nog een map is waarin ongelezen berichten staan. Je kan de beewrking annuleren als nergens nog ongelezen berichten staan. greetings, Jan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...