Ga naar inhoud

zonnet adsl


Aanbevolen berichten

[quote:f2798e17bf="Rumaro"]webspider ?. wie of wat is dat nou weer ?. ik heb ivm Halloween 2 spiders buiten aan de muur gespijkert, laat hij maar uitkijken dat ik hem er niet bij hang !. :D :D :D :wink: :wink:[/quote:f2798e17bf] [i:f2798e17bf]IK[/i:f2798e17bf] ben webspider, en Belg is boos op mij vanwege [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=71957]mijn topic[/url]. nu nog even serieus: het maakt niet zo heel veel uit welke provider je kiest, want de upload/download snelheden zijn hetzelfde. Volgens de consumentenbont levert XS4ALL echter de beste prijs/kwaliteit (qua services dan)
Link naar reactie
Het ligt eraan wat je wilt: wil je de Lite versie dan is Zonnet één van de weinige (Planet en HCC ook) providers die een Fair Use Policy heeft i.p.v. een datalimiet. XS4ALL heeft een datalimiet van 2 GB per maand op het lite abo. Maar wil je een basic of fast abonnement dan zou ik niet voor Zonnet kiezen, maar toch voor XS4ALL. Kijk en vergelijk op [url=www.adslmetacrawler.nl] ADSLmetacrawler [/url]. Succes ermee!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...