Ga naar inhoud

Computer loopt vast als ik gebeld wordt!!!!


Aanbevolen berichten

Ik heb pas een netwerkje aangelegd maar steeds als ik gebeld wordt loopt de computer vast. Om hem weer normaal te laten lopen moet ik op ctrl-alt-del drukken en dan msgvdll32 ( of iets dergelijks) beëindigen. Ik heb een Alactel ADSL USB, en het netwerkje bestaat uit 2 computers (maar alleen de host die verbonden is met het internet loopt vast). In afwachting van uw antwoord, m.v.g. Niek :(
Link naar reactie
[quote:16cca5f20d]Ik weet niet echt wat een splitter is maar voordat ik een netwerk had aangelegd deed hij het nog perfect. [/quote:16cca5f20d] Een splitter is een verdeler deze zorgt ervoor dat je ADSL en TELEFOON gescheiden zijn , een splitter word in de meterkast geplaatst bij de binnen komende ptt-kabel ,deze plaatst men bij de installatie van een ADSL modem wanneer dit goed werkte voordat je een netwerk maakte moeten we gaan zoeken in de netwerk-verbinding :wink:
Link naar reactie
Hier komt 'n een beschrijving van mijn netwerk: Provider * * Alactel USB ADSL Modem * * Host * * Host Netwerk-kaart van 3com 10/100 Mbit * * Client Netwerk-kaart van 3com 10/100 Mbit * * Client Op allebei de pc's loopt Windows ME en ik heb 't netwerk ingesteld met de thuis-netwerk wizard van Windows. Hopelijk is het een beetje duidelijk :wink:
Link naar reactie
Moet kunnen volgens mij. Behalve dan dat tussen die provider en het alcatel modem een splitter hoort! Maar die zal er vast wel zitten denk ik anders kan je ook nooit gebeld worden. Alhoewel, ik heb eigenlijk nooit geprobeerd wat er zal gebeuren als je de splitter weglaat! :roll: Maar ik kan me er zoiets bij voorstellen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...