Ga naar inhoud

OUTLOOK EXPRESS


Aanbevolen berichten

Ik kan plotseling geen berichten meer versturen en ontvangen in outlook express. Internet werkt normaal en in outlook express kan ik ook verbinding maken, maar na enige tijd krijg ik een scherm met: "popserver heeft 60 sec. niet gereageerd", waarbij dan de mogelijk is om te stoppen of om te wachten aan te klikken. Ik weet niet wat ik moet doen, wie geeft mij goed raad. John[/b]
Link naar reactie
Als dit "plotseling" gebeurd is, maak ik me sterk dat 't probleem bij jezelf ligt (kan uiteraard, maar.....). Alles wat ik weet is dat de popserver (binnenkomende mail) van HCCnet de laatste tijd nogal eens steken laat vallen (bij mij). Verbinding maken duurt te lang, of komt helemaal niet tot stand. Treurig, maar waar! Probeer 't eens op een rustig tijdstip, grote kans dat 't dan wel gaat. Zo nee; dan ligt 't probleem vermoedelijk bij jezelf...... Groet, Ton
Link naar reactie
Nou, nou, niet zo heetgebakerd, alsof dat antwoord van Katrien zo "zinnig" was. Zo'n antwoord komt op mij ook over als "koop maar een nieuwe fiets als je een lekke band hebt". Misschien dat zo'n antwoord nog te billijken is als het tellertje van geplaatste antwoorden de 50 ruimschoots is gepasseerd, want zoiets vind ik wel erg van dik-hout-zaagt-men planken. Daar komt bij dat OE helemaal [i:377fba129a]niet[/i:377fba129a] te verwijderen valt, zonder daarbij de botte bijl te gebruiken - hooguit te repareren. Tja, waar je maar zin in hebt ... Daarom maar wat vragen: 1) Welke Windows? 2) Welke versie van OE? 3) Heb je Norton AV geïnstalleerd (versie!)? 4) Wat voor verbinding? Analoog, breedband? 5) Firewall geïnstalleerd? Biedt het wijzigen van de time-out nog soelaas? (In OE: Extra\accounts, dan eigenschappen van het e-mailaccount; tabblad geavanceerd en daar het schuifje van de time-out naar, zeg, 3 minuten wijzigen).
Link naar reactie
[quote:b9f4eaaa82="Wiep Corbier"][quote:b9f4eaaa82]Wieb Corbier; als je geen zinnige reactie wilt of kunt geven, bemoei er dan niet mee!!! [/quote:b9f4eaaa82] Doe ik ook niet meer. Maar als je mijn cryptische antwoord had gelezen en begrepen, dan was je probleem inmiddels opgelost.[/quote:b9f4eaaa82] pfffff; kotsmisselijk word je hiervan WIEP LOST ALLES OP
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...