Ga naar inhoud

Internet Enquete, welke vragen zijn van belang?


Aanbevolen berichten

Ik ga voor mijn werk een enquete houden onder de werknemers of als het rendable is om internet en e-mail aan te bieden op het werk voor alle werknemers. Nou zie ik wel het nut in van internet en e-mail op het werk, maar ik moet het bestuur overtuigen van het nut want het vergt best wel wat financiele investeringen. Daarnaast wil ik ook inventariseren wat de werknemers graag zien op de website die ik binnenkort ga ontwerpen. Nou is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee en kan mij raad of vragen geven voor zo'n enquete, ik heb wel al een aantal maar die dekken voor mij nog niet de lading. Ik heb ja/nee en open vragen: [b:800b907396]Wat is volgens jou de meerwaarde van internet en e-mail op het werk? Wat zou je doen met toegang tot het internet op het werk? Wil je geld vragen voor het behandelen van e-mail van de clienten? O Nee, ik zie dit als een kostenloze aanvulling. O Ja, hoeveel dan per e-mail: € ___ , ___ Zou je voor het behandelen van e-mail je prive e-mail adres gebruiken of een individueel e-mail adres van het werk? O Prive e-mail adres O Individueel e-mail adres Zou je je individueel e-mail adres ook thuis willen controleren? O Ja O Nee Wat voor toekomstige toepassingen zie jij voor je met e-mail en internet op het werk?[/b:800b907396] Alvast bedankt!
Link naar reactie
[Reactie op [b:f6cec921fd]Wiep Corbier[/b:f6cec921fd]] Hoe professioneel ik wel of niet ben weet jij niet, ik vind de meningen en ideeen van anderen altijd erg handig bij iets wat ik nog nooit eerder omhanden heb gehad. Ik heb nog nooit eerder een enquete in elkaar gezet voor de ICT dus leek het mij leerzaam te kijken of als op dit forum mensen daar al ervaring mee hadden. Maar als jij het luiheid vind dat ik dit post waarom besteed je dan je tijd aan mijn post, ga anderen helpen die wel kunnen rekenen op je steun en expertise. [/Reactie op [b:f6cec921fd]Wiep Corbier[/b:f6cec921fd]] De andere forummers bedankt voor jullie reacties, jullie hebben me op weg geholpen en ik zit al op 15 vragen, ik heb mijn ja/nee vragen verandert in meerkeuze antwoorden met voorbeelden bedoelt voor de mensen met weinig of geen internet ervaring. De kosten-analyse heb ik al geruime tijd voor het bedenken van deze enquete voorgelegd aan het bestuur, deze enquete is bedoelt om o.a. de baten duidelijk te krijgen voor het bestuur. Meer opties voor vragen zijn natuurlijk nog steeds welkom.
Link naar reactie
[quote:4b9bee8025="Wiep Corbier"][quote:4b9bee8025]En of iets wel of niet rendabel is, is een kwestie van kosten\baten-analyse.[/quote:4b9bee8025] Dat bedoel ik dus. En btw, ik vind het eigenlijk een beetje vreemd dat jij -de poster dus- maar 6 vragen kunt bedenken, en jouw werk daarmee overlaat aan ons. Niet echt professioneel. Maar dat is uiteraard mijn mening.[/quote:4b9bee8025] volgens mij is het forum er voor om anderen te helpen, er loopt hier ook iemand rond met een heel goed onderschrift: domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...