Ga naar inhoud

Msn laat InternetExplorer vastlopen: Ken je dat?


Aanbevolen berichten

:evil: Ik draai onder win98se de nieuwste versies van IE en OutlookExpress. Alle beveiligingsupdates zijn geinstalleerd. Internet via de Multikabel. Omdat ik geen internetverbinding meer had heb ik uiteindelijk d: opnieuw moeten formatteren en de hele handel opnieuw geinstalleerd (een dagje werk). Alles weer OK... dacht ik. totdat ik gisteren MSN messenger installeerde voor de kids. IE is weer gecrasht. En waarschijnlijk is het register weer kaduuk. Wat gebeurt er: Na het aanmelden en installatie van MSN had ik op IE de msn pagina open staan en msn gestart. De eerste account geprobeerd, hotmail bekeken en afgemeld. Angemeld voor een 2e account (oeps, typfout in password) daarna opnieuw aangemeld en het aanmelden blijft in de wacht, even naar IE om te kijken en weer terug naar MSN. 2Seconden later crasht IE en windows vraagt om IE opnieuw op te starten. Een foutrapport naar microsoft sturen kan ook. Ik doe dit. Na 3 van de 4 stappen hangt ook dit programma. De verbinding ligt eruit. Winipcfg opgestart om een nieuw ip-adres op tehalen en de verbinding te checken. Ik krijg geen DHCP data meer. Als ik IE weer opstart kan IE de internetpagina op de server niet vinden vanwege een DNS fout. In ZoneAlarm waren 2 programma's aangemeld: d:\windows\temp\ixp000.tmp\ie6wzd.exe d:\program files\internet explorer\dw15.exe (tbv het foutrapport aan MS) Ook loadqm.exe probeert steeds verbinding te maken. Deze laatste fouten waren vorige week zo hardnekkig dat ik besloot de formatteren. Gisteravond dus direct maar weer de d:partitie geformatteerd en op nieuw windows erop. Toen ik weer geen kabelverbinding kreeg besloot ik te slapen.... Meestal wanneer je ergens problemen mee hebt komt dat door nieuwe zaken of de laatste bijzondere acties. Ik heb op 23/9 de laatste beveiligingsupdate geinstalleerd voor win98 (van plm 163K) Op 24/9 heeft mijn zoon een vriendje willen helpen met zijn MSN. Derden hadden die account gekraakt en dat wilden ze ongedaan maken. Via Kaazaa hadden ze "msn hack" of zoiets gedownload maar niet gebruikt omdat ze mijn hulp wilden vragen. Slechts de naam was veiligheidshalve gerenamed. DE VRAAG IS DUS: * HEEFT IEMAND ERVARING MET HET CRASHEN VAN IE DOOR MSN? * KENT IEMAND DE EVENTUELE INVLOED VAN "MSN HACK" IN MIJN SITUATIE * HOE HERSTEL JE DE KABELVERBINDING(de multikabel helpdesk snapt niks hiervan) Wie helpt me Tks
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...