Ga naar inhoud

lekkende verbinding


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo. Ik heb internet via de kabel (Chello); daarover (nog?) geen klachten. Firewall aanwezig: Norton Internet Security. Onlangs heb ik het progje LanSpeed2 geïnstalleerd en nu zie ik, dat, ook als ik niet "on line" ben, er voortdurend een zekere download naar binnen lekt, tussen ca. 40 en 300 bytes per seconde. De teller loopt maar door en staat nu op zo'n 800 kB sinds installatie van LanSpeed. Wat zijn dat voor data en waar zouden ze blijven? Of lekken ze het RAM-geheugen in en verdwijnen ze weer bij uitzetten van de PC? Alvast bedankt. Dick.
Link naar reactie
Nee, geen Messenger of icq. Messenger heb ik zelfs verwijderd. Of iets anders naar updates aan het zoeken is, weet ik niet. Ik heb b.v. NAV en NIS even uitgezet, maar dat maakt niet uit. En inderdaad, als ik de kabel afkoppel, valt de "download" terug naar 0. Heb je deze "download" ook bij adsl, waar je dus eigenlijk ook altijd online bent? Het zal wel geen kwaad kunnen, maar het maakt een mens wel nieuwsgierig. :roll: Mijn OS is overigens Win XP prof.
Link naar reactie
[quote:354bf70b60="j.d.walop"]Nee, geen Messenger of icq. Messenger heb ik zelfs verwijderd. Of iets anders naar updates aan het zoeken is, weet ik niet. Ik heb b.v. NAV en NIS even uitgezet, maar dat maakt niet uit. En inderdaad, als ik de kabel afkoppel, valt de "download" terug naar 0. Heb je deze "download" ook bij adsl, waar je dus eigenlijk ook altijd online bent? Het zal wel geen kwaad kunnen, maar het maakt een mens wel nieuwsgierig. :roll: Mijn OS is overigens Win XP prof.[/quote:354bf70b60] Ja, ik heb ADSL, en ik heb het ook, en ik heb het zels op beide netwerkkaarten (1tje voor netwerk, 1tje voor internet)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...