Ga naar inhoud

ADSL en huiscentrale, wie ervaring mee?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Binnenkort is er in ons postcodegebied ADSL beshikbaar. Natuurlijk wil ik daar gebruik van maken. Echter, wij hebben sinds jaar en dag een simpele huiscentrale (staat geen enkele typeaanduiding op). Makkelijk, want dan hoeven niet door het hele huis te bléren als de kinderen boven zitten en dat soort dingen. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om met een gewone (Niet isdn) huiscentrale een ADSL aansluiting te krijgen. De salesmanager bij Xs4All zegt dat het niet kan bij centrales waar je eerst een 0 moet draaien voor een buitenlijn. Een document over ADSL dat ik bij datzelfde Xs4All ophaalde vertelt me dat er een splitter geplaatst wordt vóór de centrale. Dus dat het wel gaat. Niet echt duidelijk allemaal. Op het net vind ik verder geen duidelijke info. De vraag is dus. Wie van jullie heeft hier een huiscentrale en een ADSL aansluiting? Als er mensen zijn die dit hebben lijkt het me duidelijk dat het wel kan. Dus wie kan me uitsluitsel geven. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Als je hier bij het CT-forum niet slaagt heb je nog wat extra mogelijkheden om iemand met ervaring in jouw situatie te vinden op: http://www.adslforum.nl/ (onderdeel van http://www.adsl-online.net/) Overigens denk ik (als leek met ADSL) ook dat het goed zal gaan omdat de splitter meteen ná de contactdoos en vòòr alle aansluitingen komt. Zo'n splitter is toch eigenlijk hetzelfde als een gewone tweeweg-(electriciteits)stekker? Of zie ik dat te simpel?
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...