Ga naar inhoud

Kan sommige pagina's ineens niet meer openen


anoniem

Aanbevolen berichten

Van de een op de andere dag kan ik opeens sommige pagina's niet meer open :( Het zijn de paginas van de ns (ns.nl) en die van cdfreaks (cdfreaks.com). Met andere pagina's heb ik geen probleem en ik bezoek er toch nogal wat per dag. Het rare is dat ik op mijn laptop de pagina's wel kan openen, hoewel die bijna hetzelfde is geconfigureerd ?? Ik kan me niet herinneren dat ik iets speciaal geinstaleerd heb, want ik zet niet veel nieuwe dingen op de computer. Heb het ook al geprobeerd met of zonder firewall (zonealarm pro) maar dit heeft ook geen resultaat... Draai met winME IE6.0 en zonealarm pro Heeft iemand enig idee waarom ik problemen heb met deze twee sites ??
Link naar reactie
Vergeet trouwens te melden dat ik mijn aansluiting via @home heb. En krijg gewoon de melding : kan pagina niet openen (kan server niet vinden) bij de site van de ns wordt de site van msn zoeken geopend met links van de ns erop (reisinformatie enz) maar als ik daar dan op klik krijg ik alsnog de melding : kan de pagina niet vinden Ik heb ook niet de proxyserver ingesteld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...