Ga naar inhoud

Langzaam KaZaa


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:f266bb4db2="Coos"]Tegenwoordig heb ik vaak een downloadsnelheid van nog geen halvekB, ondanks dat ik kabel heb, aan de kabel ligt het niet want als ik soms ondertussen iets anders download gaat dat met 15 kBs. Wie kan me en tip geven om Kazaa te versnellen? Alvast bedankt[/quote:f266bb4db2] kijk kazaa werkt op het sharen van meerdere personen, dus als 1 persoon bijvoorbeeld iets shared, en de uploadsnelheid instelt op het allerlaagste, dan download je met een rotsnelheid. zijn er bijvoorbeeld 10 mensen die dezelfde file sharen, dan download je dus van alle 10, en haal je een hogere bandbreedte aangezien je van iedereen wat afhaalt. ik bedoel, op kazaa download ik soms met een beetje geluk wel eens met 100 KB/S of meer! :o je kunt Kazaa een beetje versnellen door het bijgeleverde ''speed up'' programmaatje te draaien naast kazaa. dit proggie zoekt om de zoveel seconden naar andere users die deze file misschien ook sharen, en zal dan automatisch daar ook van downloaden.
Link naar reactie
Aan mauer jr, 15 k[u:dc28bac191]B[/u:dc28bac191]s is ongeveer 120 k [u:dc28bac191]b[/u:dc28bac191]s per seconde, 1[u:dc28bac191]B[/u:dc28bac191]yte is 8[u:dc28bac191]b[/u:dc28bac191]its weet je nog wel en mijn max download is 150 bits per seconde, dus voor mijn kabel ben ik niet echt ontevreden. aan Webspider, dank je voor de uitleg, ik zal er dus mee moeten leven. nu staat er in de aankondiging van Kazaa V2 dat er sneller gedownload kan worden, maar kan iemand mij vertellen of V2 spy-ware vrij is of moet ik het toch maar houden bij de kazaalite. aan Turbulence, wat is dit voor speed up programma of zit dat alleen in de "officiële" Kazaa versie. Groet
Link naar reactie
[quote=]je kunt Kazaa een beetje versnellen door het bijgeleverde ''speed up'' programmaatje te draaien naast kazaa. dit proggie zoekt om de zoveel seconden naar andere users die deze file misschien ook sharen, en zal dan automatisch daar ook van downloaden.[/quote] Wat is zo'n progje, lijkt mij wel handig namelijk, ik wordt namelijk gek van het klikken op zoek meer bronnen.
Link naar reactie
[quote:678f474a62="Coos"]Aan mauer jr, 15 k[u:678f474a62]B[/u:678f474a62]s is ongeveer 120 k [u:678f474a62]b[/u:678f474a62]s per seconde, 1[u:678f474a62]B[/u:678f474a62]yte is 8[u:678f474a62]b[/u:678f474a62]its weet je nog wel en mijn max download is 150 bits per seconde, dus voor mijn kabel ben ik niet echt ontevreden. aan Webspider, dank je voor de uitleg, ik zal er dus mee moeten leven. nu staat er in de aankondiging van Kazaa V2 dat er sneller gedownload kan worden, maar kan iemand mij vertellen of V2 spy-ware vrij is of moet ik het toch maar houden bij de kazaalite. aan Turbulence, wat is dit voor speed up programma of zit dat alleen in de "officiële" Kazaa versie. Groet[/quote:678f474a62] [quote:678f474a62="jdlhaye"][quote:678f474a62]je kunt Kazaa een beetje versnellen door het bijgeleverde ''speed up'' programmaatje te draaien naast kazaa. dit proggie zoekt om de zoveel seconden naar andere users die deze file misschien ook sharen, en zal dan automatisch daar ook van downloaden.[/quote:678f474a62] Wat is zo'n progje, lijkt mij wel handig namelijk, ik wordt namelijk gek van het klikken op zoek meer bronnen.[/quote:678f474a62] Zit bij Kazaa Lite geleverd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...