Ga naar inhoud

Wel pingen maar Internet-pagina's?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:67f47d804a="Wile E."]sinds 1 dag krijg ik in IE6 geen pagina's meer en connect ook niet meer in MSN/Kazaa etc. :cry: Pingen kan nog wel! :o [/quote:67f47d804a]Wat kan je pingen? naar een internetpagina? hoe heb je dit kunnen posten? [quote:67f47d804a="Wile E."] Zit achter een router, maar krijg wel juiste IP-adres uitgedeeld enzo. DHCP werkt ook. Extra info: Windows XP Draytek Vigor2200E router. [/quote:67f47d804a] Meer info aub :-?
Link naar reactie
[quote:3e51bfb95f="webspider"][quote:3e51bfb95f="Wile E."]sinds 1 dag krijg ik in IE6 geen pagina's meer en connect ook niet meer in MSN/Kazaa etc. :cry: Pingen kan nog wel! :o [/quote:3e51bfb95f]Wat kan je pingen? naar een internetpagina? hoe heb je dit kunnen posten? Ok. Onduidelijk inderdaad. :-? Het betreft mijn 2e pc die problemen geeft. :cry: Ik post dit op mijn (goed werkende) 1e pc. Die overigens aan dezelfde router hangt. :roll: Ik ping bijvoorbeeld in een DOS-venster naar www.yahoo.com en krijg keurig een resultaat terug. Maar ik kan niet de page openen in IE6. Ook het direct inkloppen van het IP-adres van yahoo geeft geen resultaat. :o ? [/quote:3e51bfb95f]
Link naar reactie
[quote:50691c751a="webspider"]Voer even winipcfg uit, en geef [i:50691c751a]alle[/i:50691c751a] IP-adressen die daar staan (ook die van de andere adapters uit de combobox, als die er zijn)[/quote:50691c751a] Ik moest ipconfig /all doen (XP) maar dan volgt dit: DHCP: Ja Automatische configuratie ingesteld: Ja IP-adres: 192.168.1.11 Subnetmasker: 255.255.255.0 Standaard Gateway: 192.168.1.1 DHCP-server: 192.168.1.1 DNS-servers: 192.168.1.1 192.168.1.1 Verder geen ander IP-adressen genoemd.
Link naar reactie
Jongens, het werkt nog steeds niet bij mij. :cry: Ik heb inmiddels de router voorzien van andere firmware, maar zonder resultaat. Het MOET toch iets met de DNS zijn. (IE6 geeft bij elke pagina DNS-error). Nogmaals: Ik kan sites pingen en naar de router pingen lukt ook. Netwerkkaart + TCP/IP gechecked Ok. Met in mijn eerdere post genoemde IP-adressen werkt het wel op de andere pc. (Eigen IP-adres is dan uiteraard 1 lager)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...