anoniem Geplaatst: 10 september 2002 Delen Geplaatst: 10 september 2002 Weet iemand of je voor Rabo internetbankieren bepaalde poorten moet open zetten om informatie te kunnen ophalen. Dit lukt namelijk niet meer sinds ik dit modem met ingebouwde firewall heb. Van de rabo helpdesk wordt ik nog (niet) veel wijzer.... Dus ik hoop dat iemand dit verschijnsel kent....en heeft opgelost. Internetten werkt voor de rest vlekkeloos en ik kan wel online werken (actuele informatie) met Rabo Internet bankieren... Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2002 Nee, voor zover ik weet werkt Rabo Internetbankieren exact hetzelfde als je normale browser. Gebruikt ook dezelfde (HTTP) poort. Wat geeft telebankieren aan dan? Een storingsmelding of een melding dat de pagina niet beschikbaar is? (404) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2002 Algemene systeemfout. Neem contact met de helpdesk (999). dat heb ik gedaan, en zij verwezen mij na veel acties (cookies weghalen e.d.) tot mijn provider om iets in te laten instellen. raar verhaal dus.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen