Ga naar inhoud

wil eigen webpagina en domein. Planet Internet ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo lezers, Ik heb pas een homepage aangevraagd bij Planet. Dat ging zeer vlot, binnen 2 minuten had ik mijn homepage ruimte toegewezen gekregen. Tot zover petje af voor Planet. Maar nu komt het. Een paar dagen later kreeg ik een mail dat ik t/m 1 sept 2002. mij gratis kon aanmelden (anders kost dit €20,- registratiekosten) voor een domeinnaam. Mooi dacht ik, dat ziet er dan beter uit dan zo'n rare gebruikersnaam-achtige homepage. Moest dan maar op een link in de mail klikken en de rest zou vanzelf gaan. Zo gezegd zo gedaan. Ik kwam dan in een venster waar ik gebruikersnaam/ wachtwoord moest invullen, logisch. Toen werd mij gevraagd of ik accoord ging met de voorwaarden. Zo ja een vinkje plaatsen. Dat gedaan sloot Explorer af en da's dat. Op het werk ook nog eens geprobeerd maar zelfde resultaat. Ondertussen is wel die aanbieding verlopen :( Tot op heden geen reactie van Planet Internet gehad of ik nou een domeinnaam heb, of dat ze mijn mail gelezen hebben omtrent dit probleem. Ik vrees dat die wizard zoals ik het maar even noem, niet goed gewerkt heeft. Het rotte is ook dat de telefonische helpdesk, hoe goed ze ook zijn, niet een keuze heeft in hun menu dat je ook over homepage of domeinaanvragen een cijfer kunt tikken zodat ze je er doorheen zouden kunnen helpen loodsen. Heeft iemand ook dit probleem gehad? Heeft überhaupt iemand van Planet al reactie gehad over hun aanvraag voor domeinnaam ? :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...