Ga naar inhoud

Check speed


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Kan iemand mij het adres van een internet pagina geven waarmee ik de snelheid van bepaalde servers kan checken. Ik weet dat ze er zjin, maar kan ze niet vinden. Bedankt, Marcel PS. zijn hier mensen die weleens van [url]www.ietz.com[/url] gehoord hebben of die er een mening over hebben? (Dit is geen ja/nee vraag, dat lijkt het alleen maar)
Link naar reactie
Ik heb er een paar voor je: Beeline heeft een mooie interface: http://www.beelinesoftware.nl/bandwidth/ McAfee heeft ook zoiets: http://promos.mcafee.com/speedometer/test_0150.asp Er zijn er nog wel meer te vinden. Succes, en laat eens weten wat je haalt, en ook met wat voor een verbinding. Zelf zit ik met Chello op zo'n 200 tot 500 KBps (kilobyte per seconde) Varieerd nog wel eens,...
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ja, gewoon pingen. Start --> Uitvoeren --> command.com Dan ping xxxxx.xx Bijv: C:\>ping computertotaal.nl Pingen naar computertotaal.nl [62.250.0.16] met 32 byte gegevens: Antwoord van 62.250.0.16: bytes=32 time=22ms TTL=248 Antwoord van 62.250.0.16: bytes=32 time=23ms TTL=248 Antwoord van 62.250.0.16: bytes=32 time=25ms TTL=248 Antwoord van 62.250.0.16: bytes=32 time=25ms TTL=248 Pingstatistieken voor 62.250.0.16: Packets: verzonden = 4, ontvangen = 4, kwijtgeraakt = 0 (0% verlies), Retourtijd bij benadering in milliseconden: Minimum = 22ms, Maximum = 25ms, Gemiddeld = 23ms
Link naar reactie
De logica is me niet ontgaan, maar omdat alles relatief is ten opzichte van iets anders, is dan snelheid gemeten in ms zichtbaar in de reponstijd of gaat alles zo snel dat het voor het menselijk oog niet meer uitmaakt, dus bij welke snelheid is er sprake van snel en vanaf welke snelheid praat je over langzaam. Zo duidelijk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...