Ga naar inhoud

Kan geen Internetpagina's openen buiten mijn browser.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik werk met XP Pro en MS 6.0 explorer. Na upgraden microsoft hotfix werkt mijn internet ineens niet goed. Ik kan wel de startpagina ontvangen en zolang ik in mijn browser blijf surfen werk alles perfect...maar als ik 'n pagina open buiten de browser, krijg ik 'n blanco pagina te zien. de url vermeld "about blanc". Ik heb de hotfix weer verwijdert..maar het probleem blijf bestaan. Wie oh wie kan mij helpen !!! :o
Link naar reactie
hoi...het is wat lastig uitleggen, als ik op internet zit gaat surfen prima zolang de volgende pagina de vorige vervangt. Soms zijn er links die 'n nieuwe pagina openen (net zoals 'n cookie)...die pagina's zijn blanco...explorer ontvangt geen adres url. Dus ik kan niet meer naar nieuwe sites surfen. Ik hoop dat dit wat duidelijker is, ben niet zo behendig in surf-termen :oops:
Link naar reactie
Ik gebruik vanaf het begin deze explorer...het probleem is zich voor gaan doen na installatie microsoft update(2 weken geleden). Deze weer verwijdert,maar probleem blijft. Oja, ook regsvr32 Urlmon.dll geprobeert...maar (snif,snif) geen geluk,werk nog steeds niet! In ieder geval...Boys, bedankt voor het meedenken...stel ik zeer op prijs :lol:
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[color=green:c1f88ded74]Probleem opgelost[/color:c1f88ded74] :wink: Dankzij een tip van derkdejong bij hoioh, die eenzelfde probleem had. via windows/systeeminfo/controle systeembestanden optie: Eén bestand van setupdiskette terugplaatsen. Je hebt daarvoor wel de Windows98 cd nodig of de cabs-bestanden op je computer. Het bestand wat je terug moet plaatsen is: [color=red:c1f88ded74]oleaut32.dll[/color:c1f88ded74] Nadat dit bestand is uitgepakt en teruggeplaatst wordt de computer opnieuw opgestart en .... [color=blue:c1f88ded74]ONGELOOFLIJK[/color:c1f88ded74] IE6 werkt weer als vanouds. Geen fouten meer met linken en ook geen blanco schermen meer. Ben Derk de Jong zeer erkentelijk! :roll: succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...