Ga naar inhoud

Internet restricties


anoniem

Aanbevolen berichten

:( Sinds enkele dagen krijg ik geen directe toegang meer tot het web.(IE5.5) Ik krijg dan de mededeling om via 'Extra' > 'Internet optie´s' > naar het tab-blad 'Inhoud' te gaan om daar vervolgens met een wachtwoord de toegang te herstellen. (Internet restricties in/uitschakelen.) Maar die instellingen zijn niet blijvend, iedere keer als ik het web op ga, moet ik weer opnieuw de restricties opheffen. Dat heeft ook gevolgen voor het telebankieren, want ook daar krijg ik geen toegang zonder eerst die restricties op te heffen. :roll: Drifter PS. Win ME
Link naar reactie
probeer onderstaande effe start - uitvoeren - regedit - HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Policies/Ratings Verwijder der hele map Ratings Afsluiten Machine opnieuw opstarten Internet Explorer weer opstarten Ga naar: Start/Internetopties/Inhoud Klik op uitschakelen Wordt om nieuw wachtwoord gevraagd Typ een wachtwoord 2x in en geef enter Als het goed is zijn de restricties nu uitgeschakeld
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...