Ga naar inhoud

ADSL / MXStream Router


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:e6c8c9766f="Gerard Timmers"]Ik ga binnenkort over op ADSL en wil een goede router kopen. Hij moet geschikt zijn voor minimaal 4 pc's, firewall hebben, en de mogelijkheid bieden om zelf een webserver te kunnen draaien. Heeft iemand ervaring met de Vigor2200E Mxstream router? OF weet iemnand een alternatief? De prijs is minder belangrijk.[/quote:e6c8c9766f] hoi, ik heb deze router en werkt perfect maar denk erom koop er een waar een sticker op zit van draytekbenelux dan kun je hem registreren en kun je ondersteuning vragen maar kost ongeveer €10 duurder dan zelf ingevoerde exemplaren of daar een webserver ook op kan zal je in de winkel moeten vragen.
Link naar reactie
Wanneer je een ethernet-modem hebt van MXstream heb je al een router. Je kunt dit modem namelijk softwarematig aanpassen zodat hij als router gaat werken. Dan hoef je alleen nog maar een switch te kopen en klaar ben je. Zo heb ik het gedaan en het werkt perfect. Verder staat in de Computer Totaal van deze maand een stukje over een MXstream-modem met ingebouwde router en switch (als ik het goed heb). Die zou je ook kunnen overwegen; ben je gelijk overal van af.
Link naar reactie
Hoi Ik heb sinds een jaar adsl en na een blikseminslag was mijn adsl modem stuk en heb ik een nieuw modem gekregen . Wat schetst mijn verbazing? de modems waren vernieuwd en er konden 4 pc op aangesloten worden. Dus geen gemier meer met routersd e.d. Voorheen had ik ook een router van Edimax wat nooit goed gewerkt heeft maar nu is alles perfect. Dus gewoon adsl bestellen en geen router want die heb je niet meer nodig. Groeten John Hendrikx
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...