Ga naar inhoud

Auto-aanvullen opschonen.


anoniem

Aanbevolen berichten

Heeft iemand een idee hoe ik onder W2000 de auto-aanvullingen bij explorer op kan schonen. Onder extra - IE opties - inhoud - auto aanvullen kan ik wel deze optie uitschakelen, maar niet opschonen. Bij het wissen van de geschiedenis wordt deze optie niet gewist en als ik auto- aanvullen weer aanzet klapt er weer een scherm uit in explorer als ik bijvoorbeeld in de adresbalk begin te typen met www. Inmiddels staan er vervelende i-net pagina's tussen die ik kwijt wil. Ergens moeten die toch geregistreerd worden binnen Windows en zouden handmatig te verwijderen moeten zijn. In het register kon ik overigens niets terugvinden.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:5740b8474f="Blueone"]Heeft iemand een idee hoe ik onder W2000 de auto-aanvullingen bij explorer op kan schonen. Onder extra - IE opties - inhoud - auto aanvullen kan ik wel deze optie uitschakelen, maar niet opschonen. Bij het wissen van de geschiedenis wordt deze optie niet gewist en als ik auto- aanvullen weer aanzet klapt er weer een scherm uit in explorer als ik bijvoorbeeld in de adresbalk begin te typen met www. Inmiddels staan er vervelende i-net pagina's tussen die ik kwijt wil. Ergens moeten die toch geregistreerd worden binnen Windows en zouden handmatig te verwijderen moeten zijn. In het register kon ik overigens niets terugvinden.[/quote:5740b8474f] Hoi probeer eens in explorer extra/internetopties/inhoud/autoaanvullen daar kun je ze wissen succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...