Ga naar inhoud

niet alle internet pagina's zijn opvraagbaar


anoniem

Aanbevolen berichten

Sommige pagina's worden wel geopend, wil ik vervolgens naar de volgende pagina dan gebeurt er niets. Wanneer ik inlog onder dezelfde account op een andere PC kan ik wel overal bij, logt iemand anders in op mijn PC kan die ook overal op komen. De IE 6.0 buttons kunnen wel ten allertijde worden gebruikt. verwijderen en opnieuw installeren van IE 6.0 helpt niet
Link naar reactie
Nou en dat probleem heb ik dus ook kan niet meer in alle forums en site`s met mijn account inloggen. Wel als ik op een andere computer inlog met dezelfde gegevens. En dat probleem doet zich dus voor nadat ik dus geupd. heb van IE 5.0 naar 6.0 en vanaf afgelopen donderdag op vrijdag. Heb dus mijn comp. de c-schijf maar geformat. en alles er opnieuw opgezet En nu dus weer IE 5.0.Maar zonder resultaat > Kan dus op de ene pagina wel inloggen en op weer andere pagina`s niet. RARARA De instellingen heb ik dus absoluut niet veranderd. Heb een vraag vanaf wanneer heb jij dit probleem?? Groetjes en ben benieuwd??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...