Ga naar inhoud

Dynamisch IP bij kabelaar?


anoniem

Aanbevolen berichten

Tja, en voor mij is dus alleen Casema beschikbaar. Dat suckt dus bigtime! Deze overstap betekent alleen maar nadelen voor mij. Maar ja, ik heb er ook schoon genoeg van om de KPN te spekken. De tarieven (vaste telefonie) gaan alweer omhoog. En ik ben dat geintje van begin 2002 ook nog niet vergeten (25% omhoog ADSL). Plus dat ik elke 2 maanden 5 tientjes moet betalen voor het kastje aan mijn muur (voor niets dus). Maar goed, het is een beetje off-topic... :-?
Link naar reactie
Op dns2go.com kan je een programma'tje downloaden dat om de zoveel seconden je IP-adres doorstuurt naar de server van dns2go. Wanneer je je registreert krijg je gratis je http://gebruikersnaam.dns2go.com domeinnaam dat verbonden wordt aan het IP-adres dat je op dat moment hebt. En op die manier kan men je eigen webservertje continu bereiken...
Link naar reactie
[quote:e408eb91f3="Bill Gates"]Er komt nog eens bij dat je met kabelinternet helemaal geen servers mag draaien volgens de algemene voorwaarden. Dus als ik jou was, zou ik me nog eens bedenken voordat ik overstap...[/quote:e408eb91f3] /off-topic/ Tja, Bill, maar het wordt -denk ik- wel eens hoog tijd dat de KPN gigantisch op zijn bek gaat. Het loopt de spuigaten uit man! Alleen omdat de KPN een behoorlijk deel van deze markt bezit, handhaven ze absurde prijzen en komen elke paar maanden wel weer met een verhoging. Het is niet de schuld van de consument dat dit bedrijf decennia lang een verkeerd beleid heeft gevoerd. Maar intussen krijgt de consument wel voortdurend met de stuiptrekkingen van een logge reus te maken. Wij betalen gewoon hun schulden af. Ik ben het gewoon zat dat ik honderd gulden per maand kwijt ben aan een ADSL-aansluiting. Ik bel al maanden met mijn mobieltje en dus niet meer met mijn huis-aansluiting. Maar betaal wel 5 tientjes per twee maanden om deze aansluiting alleen al in huis te hebben voor mijn ADSL. Absurd :evil: Dat ik er nu weer op achteruit ga, interesseert me weining tot niets. /on-topic/ :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...