Ga naar inhoud

[b]Pagina's vallen weg na openen website (winxp/IE6)[/b]


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een website gemaakt. Alle links werken, niets aan de hand. Maar Voordat je een hele pagina hebt gelezen of een formulier ingevuld, valt het beeld weg. Als je dan weer op 'vorige' klikt, komt de bladzijde weer terug, maar toch. Weet iemand hoe dit kan gebeuren en wat je eraan kunt doen? Het is me nog niet eerder opgevallen en volgens mij is het alleen met die site die ikzelf gemaakt heb. Het maakt overigens niet uit, of ik de site op internet open, of gewoon uit de map, waar ik hem gemaakt heb. (http://kabel.netvisit.nl/~janson01). Hartelijke groeten, Monique Janson[/b]
Link naar reactie
Dat is wel heeeeeel erg vreemd moniekje. Het zou wellcht handig zijn even de code van je website te laten zien, want ik ben nog steeds niet helderziend. Ik zie overigens wel dat je ontzettend je best doet om je teksten hier vetgedrukt te krijgen. Bang dat jouw probleem niet opvalt...of is ie belangrijker dan een ander zijn/haar probleem?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...