Ga naar inhoud

Installatie ADSL


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:c422599c48="1eduard"]Rond 30 augustus krijg ik een dhz pakket van mijn provider ( InterNLnet ) voor ADSL. Nu zit ik in een rolstoel, waardoor ik dit niet zelf kan installeren. Zou iemand dit voor mij kunnen doen ? B. v. d. ! En wat heb ik allemaal nodig voor ADSL ? Eduard Asselman Dordrecht[/quote:c422599c48]toen ook al. In juni krijg ik ADSL. Nu zit ik in een rolstoel. Zou iemand de Ethernet modem er dan in kunnen zetten ? B. v. d. !
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:1a0620b678="plextor"][quote:1a0620b678="1eduard"]Rond 30 augustus krijg ik een dhz pakket van mijn provider ( InterNLnet ) voor ADSL. Nu zit ik in een rolstoel, waardoor ik dit niet zelf kan installeren. Zou iemand dit voor mij kunnen doen ? B. v. d. ! En wat heb ik allemaal nodig voor ADSL ? Eduard Asselman Dordrecht[/quote:1a0620b678]toen ook al. In juni krijg ik ADSL. Nu zit ik in een rolstoel. Zou iemand de Ethernet modem er dan in kunnen zetten ? B. v. d. ![/quote:1a0620b678] Jah Plextor, hij is iemand die ik goed genoeg ken om gratis installaties te laten uitvoeren. Laat je niet in de luren leggen door hem, want hij heeft van mij ook misbruik willen maken. En jah, hij weet ook niet wat hij wil. Ik was constant bezig met een website voor hem aan het maken en constant veranderingen aan het aanbrengen was. Hij was NOOIT tevreden en liet mijn werk overnemen door iemand uit Rotterdam. Hij wilde een zelfgeschreven boek uitbrengen met de titel Waarom? geschreven door Eduard Natuur/Milieu Natuur/Ed Natuur........ Stomme auteursnamen. Ik zou een vergoeding krijgen, maar omdat hij moeilijk bij kas zat, had ik uitstel van betaling gegeven. Maar op den duur wilde hij eronderuit, dus zeg ik: betalen, je hebt het zwart op wit geschreven, dus je kan er niet onderuit. Dus liet ik hem betalen na diverse aanmaningen en dreiging van een deurwaarder. :evil: Als hij mij niet kon betalen, waarom dan wel voor een ADSL/KABEL abbo?? :roll: Mijn tip voor iedereen: negeer hem gewoon, anders ben je de pineut.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...