Ga naar inhoud

[b]Laat je niet langer beduvelen!!!!!!![/b]


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal Vanmiddag ontving ik een e-mail van de firma UPC-Chello, dat per 1 januari 2003 het account weer eens duurder zou gaan worden. Zoals hun zelf al memoreerde in de brief wordt alles duurder, dus waarom hun product niet. Nou, dat zal ik U zeggen, Het is gewoon belachlijk en onacceptabel, dat ze alweer met een prijsverhoging komen. Alweer, hoor ik U zeggen, ja alweer. Ik ben 3 jaren geleden begonnen Op 1 januari 2000 ben ik een account aangegaan bij Chello voor het bedrag van 84 gulden per maand. Na diverse verhogingen zaten wij tot nu toe op 47,95 euro. Dat is wel zo'n FL 105,67 ouderwetse guldentjes. Kan men daar geen internetlijntje voor exploiteren? Dan krijgen we dus nu weer een verhoging van 2 euro, waardoor het bedrag nu komt op 49,95 =ruim FL 110, guldens. Dat is in 3 jaren van 84 naar 110 gulden, een verhoging van 26 gulden. Dat is zo'n 31 % verhoging in 3 jaren. Hebt U dat ook bij Uw salaris of uitkering gehad. Ik pik dit niet langer meer en ga mijn accout opzeggen. Ik roep dan ook iedereen op om mijn voorbeeld te volgen, en hun account op te zeggen bij UPC. Een adsl account bij een conccurerende provider biedt hetzelfde en zelfs meer. Laat je niet langer voor de gek houden,en stop UPC-CHELLO. Hun wanbeleidt hoeft niet afgerekend te worden over onze rug. :evil: :evil:
Link naar reactie
Van 47,95 naar 49,95 is 4,2% prijsverhoging. Dat vind ik nou niet bepaald een gigantische prijsstijging. Opvallend trouwens dat er in twee dagen tijd twee onderwerpen zijn over de prijsstijging bij Chello. Andere providers verhogen hun tarieven met vergelijkbare bedragen en daar hoor je niks over. Volgens mij ligt de ontevredenheid dan ook niet bij de prijsverhoging op zich, maar bij het feit dat je voor een niet al te beste verbinding toch meer moet betalen ?
Link naar reactie
Ger... overstappen op ADSL is inderdaad dé oplossing.... NOT! Want ADSL basic kost namelijk per maand méér dan Chello en bovendien krijg je dan nog installatiekosten en de kosten voor de modem. Zelfs al zoú dat laatste volledig gratis zijn, dan ben je wat betreft kosten dus nog steeds slechter af.... Dan kun je wel zeggen dat een Lite abo voor veel minder verkrijgbaar is, maar da's appels met peren vergelijk. Zelfs het basic abo heeft de helft van de downstream van Chello... De verhoging op zich is evenwel belachelijk. Chello heeft heel veel ontevreden klanten, prutst met hun routers, er zijn regelmatig DNS problemen en ze hebben een onbeschoft slechte en volstrekt onbereikbare supportafdeling. De verhoging is m.i. dan ook zeker niet te rechtvaardigen.
Link naar reactie
Alles wordt nu eenmaal duurder per 1 januari en zo excessief is de verhoging niet. Wat mij echter wel ergert, is de tenenkrommende reden die wordt opgegeven: 'om het serviceniveau te handhaven'. Uitleg is niet nodig, lijkt me. Maar verder is ADSL geen serieus alternatief wegens de datalimiet en de hogere maandlasten voor een vergelijkbaar abonnement. Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik ooit minder dan 90 gulden heb betaald. En ik ben ook alweer sinds 99 bij Chello.
Link naar reactie
[quote:f4075e2f66="BrigitteW"]Tja, ik heb weinig te klagen over Chello. OK, de helpdesk is nauwelijks te bereiken, maar die heb je over het algemeen ook niet nodig als je een beetje handig bent met computers. Breek me echter de bek niet open over XS4all ....[/quote:f4075e2f66] Brigitte, de meeste huishoudens zijn helemaal niet handig met computers, zal pas gaan als ze de status "my first sony" krijgen. Nog iets : Ik ben zeer teverden over xs4all, ik heb adsl bij hun en behalve de aanmelding en facturen :evil: hen ik nooit contact met ze. Door een samenloop van omstandigeheden was ik met ADSL al na 2 weken in the air, terwijl de status nog steeds op behandeling stond :wink: :P :wink:
Link naar reactie
Ik heb vorig jaar naar ADSL willen overstappen. Aangemeld bij XS4all, kon niet omdat ik een budget-abo bij KPN had. Nou ja, wacht ik wel twee maanden, maar activeer de account alvast. Da's niet gebeurd, ze stuurden wel een rekening. Ik zeg op, opzegging nooit ontvangen, nieuwe rekening gestuurd. Dus ik moest twee keer betalen voor iets dat nooit heeft gewerkt en ik heb veel moeite moeten doen om m'n account op te zeggen. Helaas heb ik één nota wel betaald :( Die overstappen naar ADSL bui was overigens snel gezakt toen ik de downloadsnelheden zag die je maximaal bij ADSL basis kunt krijgen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...