Ga naar inhoud

kazaalite downloads!!!


anoniem

Aanbevolen berichten

als ik met kazaalite download.word het bestand dan tijdelijk opgeslagen op schijf??of als je het verwijderd is het dan weg. nu wil het voorval dat ik een file aan het downloaden van 290mb. daar was 180mb van klaar.ik had twee downloads staan ook nog 1 van 470mb.die ik dus verwijderen wou.rechtsklik download verwijderen.maar nu heeft hij ook die van 290mb verwijderd.is er ook bekend of je de file weer op kunt pakken met waar die gebleven was.of is weg ook daadwerkelijk weg.en staat hij niet nog ergens op schijf.en zoja hoe krijg ik die dan weer in kazaa.of moet ik weer opnieuw beginnen???. alvast dank.. vedion.
Link naar reactie
[quote:3fb296ac20="vedion42"]als ik met kazaalite download.word het bestand dan tijdelijk opgeslagen op schijf??of als je het verwijderd is het dan weg. nu wil het voorval dat ik een file aan het downloaden van 290mb. daar was 180mb van klaar.ik had twee downloads staan ook nog 1 van 470mb.die ik dus verwijderen wou.rechtsklik download verwijderen.maar nu heeft hij ook die van 290mb verwijderd.is er ook bekend of je de file weer op kunt pakken met waar die gebleven was.of is weg ook daadwerkelijk weg.en staat hij niet nog ergens op schijf.en zoja hoe krijg ik die dan weer in kazaa.of moet ik weer opnieuw beginnen???. alvast dank.. vedion.[/quote:3fb296ac20] -Ja het bestand dat je aan het downen bent wordt als een temp. file in je shared folder opgeslagen. -en als je in kazaa, de download annuleerd, en verwijderd, dan wordt de Temp file ook verwijderd. - en je zult idd helemaal opnieuw moeten beginnen als het bestand niet meer in je download lijst staat. je hebt misschien op cancel ALL downloads gedrukt, en dan is idd alles pleite.. :cry: dus opnieuw opzoeken en opnieuw downen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...